Inbound marketing a outbound - baner.

Outbound i inbound marketing – poznaj różnice!

1. Czym jest outbound marketing?2. Skuteczna alternatywa, czyli inbound marketing3. Na jakie trudności natrafiają działania marketingowe?4. Narzędzia inbound marketingu5. Inbound marketing – filary6. Inbound czy outbound marketing? Co jest efektywniejsze? Przyglądając się marketingowym trendom, na pewno nieraz natrafiliście na modne sformułowania “inbound marketing” i “outbound marketing”. Co jednak oznaczają one w praktyce? Czy to tylko…

Szczegóły
Single vs double opt-in.

Double czy single opt-in – którą opcję wybrać?

1. Czym jest opt-in? Definicja2. Single opt-in3. Double opt-in4. Starcie single opt-in vs double opt-in5. Rozstrzygnięcie coraz bliżej6. Przycisk “unsubscribe” w świetle prawa7. Podsumowanie  Czasy, kiedy kupowanie list mailingowych przez niektórych “digital marketingowców” uchodziło na sucho, skończyły się. To oczywiste. Nadszedł czas “permission marketingu”, który po polsku nazwać możemy “marketingiem za przyzwoleniem”. Jednak jak owo…

Szczegóły
Jak napisać ebooka dla firmy? Poradnik

Jak napisać ebooka dla Twojej firmy? Poradnik

1. Dlaczego warto pisać ebooki?2. Jakie cele marketingowe pozwala osiągnąć ebook?   2.1. Generowanie leadów   2.2. Stawanie się liderem myśli   2.3. Edukowanie czytelników   2.4. Budowanie zaufania3. Jak napisać ebooka? – krok po kroku   3.1. Research grupy docelowej i tematu   3.2. Tworzenie struktury ebooka4. Jak napisać ebooka? Podsumowanie Nie będziemy Was oszukiwać – ebook to spora inwestycja,…

Szczegóły
Strona responsywna - czym jest i jak stworzyć?

Strona responsywna od podstaw – czym jest i jak ją zbudować?

1. Czym są strony responsywne?2. Dlaczego strona responsywna jest tak ważna?3. Tworzenie stron responsywnych4. Budujesz stronę? O tym musisz pamiętać! To żaden sekret, że większość użytkowników Internetu korzysta z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Co więcej, 40% klientów używa tych urządzeń do przeprowadzenia researchu w sprawie zakupów, a ponad połowa regularnie kupuje przez smartfony. Co…

Szczegóły
Pozycjonowanie longtail dla małych firm.

Pozycjonowanie longtail – poznaj jego korzyści

1. Longtail SEO – definicja2. Dlaczego należy celować we frazy długiego ogona?3. Pozycjonowanie longtail – jak szukać fraz?4. Szerokie pozycjonowanie – jak analizować i ulepszać strategię?5. Podsumowanie Kiedy marketerzy i SEO-wcy decydują się celować w wysoce konkurencyjne frazy kluczowe, czasem konieczne jest, aby upłynęło kilka miesięcy (lub nawet lat), aby zaobserwować znaczącą poprawę w SERP-ach.…

Szczegóły
Protokół HTTP/2 - zalety.

Protokół HTTP/2 – czym różni się od poprzedniej wersji?

1. HTTP – relikt przeszłości?2. Co różni HTTP od HTTPS?3. Wersje protokołu – HTTP/1.1, HTTP/2, HTTP/35. Podsumowanie Protokół HTTP lub HTTPS to element poprzedzający adres każdej strony internetowej. Choć przeciętny użytkownik Internetu nie zwraca na niego uwagi, to odpowiedni protokół ma bardzo duże znaczenie, również ze względu na SEO. Chcecie się dowiedzieć, czym charakteryzują się…

Szczegóły
Przewodnik SEO na rok 2021.

Przewodnik SEO 2021 – to musisz wiedzieć

1. Czym jest SEO (Search Engine Optimization)?2. Co zrobić, aby wyszukiwarki oferowały Wasz content w wynikach wyszukiwania?3. Jak działa rankowanie Google? Od czego zależy pozycja w wynikach wyszukiwania?4. Czy Twoja firma powinna zainwestować w SEO?5. SEO a SEM – zależność6. Podstawy SEO – słowa kluczowe, budowa strony, treść, optymalizacja   6.1. Planowanie i analiza słów kluczowych …

Szczegóły
Posty na blogu, które zwiększą ruch na stronie.

Najpopularniejsze typy postów na blogu, które zwiększą ruch na stronie

1. Prowadzenie bloga firmowego – nie taka łatwa sztuka2. Intencje wyszukiwania – jakie wyróżniamy?3. Intencje wyszukiwania – znaczenie dla SEO4. Rodzaje postów, które dostarczą wartościowy i angażujący content    4.1. Tutoriale – czyli praktyczne poradniki     4.2 Listicle – czyli artykuł w formie listy    4.3. Case study – wartościowe narzędzie marketingowe    4.4. Trendy…

Szczegóły
Elementy pop-up mają liczne wady i zalety.

Elementy pop-up na stronie – ich wady i zalety

1. Czym w ogóle są pop-upy?2. Poznajcie rodzaje pop-upów3. Elementy pop-up na stronie – zalety4. Wady elementów pop-up5. Wyskakujące okienko na Waszych stronach – jak je stworzyć? Przeglądając strony internetowe, nie ma możliwości, abyście do tej pory nie natknęli się na elementy typu pop-up. Zazwyczaj te nagle pojawiające się, nieproszone okienka przeszkadzają Wam w czytaniu…

Szczegóły
Jak zwiększyć widoczność strony? Podpowiadamy!

Jak zwiększyć widoczność strony? 6 rzeczy, na które musicie zwrócić uwagę

1. Widoczność w Google – czy moja firma tego w ogóle potrzebuje?2. Po pierwsze – audyt3. Po drugie – analiza słów kluczowych4. Po trzecie – content5. Po czwarte – title i meta description6. Po piąte – optymalizacja obrazów7. Po szóste – linkowanie wewnętrzne i wartościowe backlinki8. Jak zwiekszyć widoczność strony? – podsumowanie “Jak zwiększyć widoczność…

Szczegóły