Edytory wizualne na WordPressie — poznaj ich zalety i wady
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Czym są wtyczki Page Builder, czyli edytory wizualne WordPress? 1.1. Zalety edytorów wizualnych 1.2. Wady edytorów wizualnych2. Najpopularniejsze edytory wizualne do WordPressa i ich...
Link kanoniczny — czym jest i kiedy go stosować?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 4 minut
1. Kanoniczny adres URL, czyli link rel canonical — co to jest?2. Dlaczego linki kanoniczne są ważne z punktu widzenia Google i SEO?3. Jak ustawić link kanoniczny na swojej stronie?4. Link kanoniczny...
Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania? Odpowiadamy!
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Po pierwsze — należy ustalić cele2. Kiedy zaobserwujecie pierwsze efekty pozycjonowania i od czego to zależy? 2.1. Stan początkowy witryny 2.2. Konkurencyjność 2.3....
Konwersja — jej rodzaje i sposoby na zwiększenie współczynnika
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Konwersja — co to właściwie jest?2. Jakie cele może mieć konwersja? Poznajcie rodzaje i przykłady konwersji 2.1. Konwersje mikro i konwersje makro3. Wskaźnik konwersji — jak...
Historia domeny — czy ma wpływ na SEO?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Czym jest domena internetowa — podstawy!2. Co bierze się pod uwagę, określając historię domeny? 2.1. Wiek domeny 2.2. Linki prowadzące do strony 2.3. Ewentualne kary3....
Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze „działa”?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Pierwsza pozycja w Google a współczynnik klikalności i nowi klienci2. Czy pierwsza pozycja w Google wystarczy, żeby osiągnąć sukces w sieci?3. Pierwsza pozycja, która...