Kanibalizacja treści to zjawisko negatywne dla SEO.

Kanibalizacja treści – czym jest i jakie ma skutki?

1. Kanibalizacja treści – definicja zjawiska2. Jakie są przyczyny kanibalizacji treści?3. Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega problem?4. Czy kanibalizacja Was dotyczy? Jak to sprawdzić?5. Kanibalizacja na mojej stronie! Co teraz?6. Czy kanibalizacja zawsze jest zła? Określenie “kanibalizacja treści” może wydawać się zabawne, ale z punktu widzenia SEO nie daje powodu do śmiechu. Temat…

Szczegóły
Czym są artykuły sponsorowane? Ich wpływ na pozycjonowanie.

Czym są artykuły sponsorowane i dlaczego powinieneś w nie zainwestować

1. Artykuły sponsorowane – co to takiego?2. Artykuły sponsorowane w świetle digital marketingu3. Artykuł sponsorowany – przykład4. Jak publikuje się artykuły sponsorowane5. Najważniejsze zalety, jakie ma artykuł sponsorowany  Jesteś właścicielem strony lub sklepu internetowego? Musisz pamiętać, że samo posiadanie strony nie wystarczy, aby trafili na nią Twoi potencjalni klienci. Dobra witryna to tylko połowa sukcesu.…

Szczegóły
automatyzacja sprzedaży w Internecie

Automatyzacja sprzedaży – oszczędność czasu dla przedsiębiorcy

1. Co oznacza fraza automatyzacja sprzedaży?2. W takim razie, czym jest ta automatyzacja sprzedaży?3. Automatyzacja sprzedaży internetowej – dlaczego warto? 4. Automatyzacja sprzedaży to dobra inwestycja5. Co można zautomatyzować?  Automatyzacja sprzedaży stała się popularną kwestią wśród przedsiębiorców. W szczególności przez tych, którzy posiadają różnego rodzaju sklepy. Dzieje się tak dlatego, że wdrożenie tego procesu jest…

Szczegóły
Agencja kreatywna

Jak działa dobra Agencja Kreatywna?

1. Czy agencja kreatywna jest tym samym, czym agencja reklamowa, agencja graficzna?2. Czym się zajmuje agencja kreatywna?3. Czym się zajmuje osoba pracująca w kreatywnej agencji? 4. Czym jest produkt oferowany przez agencję kreatywną?  Chcesz, aby Twoje produkty sprzedawały się w większych ilościach, żeby Twoja firma przyciągała uwagę potencjalnych klientów? Chcesz zaskakiwać, być na bieżąco, być…

Szczegóły
Jak poprawnie pisać maile?

Jak poprawnie pisać maile sprzedażowe i marketingowe?

1. Dobry, chwytliwy tytuł to podstawa!2. Jak poprawnie pisać maile? Dobry początek wiadomości kluczem do sukcesu!3. Ciekawa grafika przyciągnie wzrok odbiorcy!     4. Prostota jako najważniejszy element wiadomości!5. Dobre zakończenie6. Magiczny przycisk  E-mail jest aktualnie jedną z najczęstszych i najbardziej popularnych form korespondencji. Myślę, że nie minę się z prawdą, stwierdzając, że każdy z nas posiada…

Szczegóły