Pozycjonowanie strony w Google

Pozycjonowanie strony w Google. Niech algorytm zostanie Twoim przyjacielem

Pozycjonowanie strony w Google nie może przypominać błądzenia we mgle. Boksowanie się z algorytmem na dłuższą metę się nie opłaca, bo filtracja szybko zakopie Twoją stronę w wynikach, nie mówiąc już o dostaniu bana. Jeśli widzisz reklamę: „Pozycjonowanie strony w Google. 300 złotych i gwarantujemy top10” i choć przez moment się zastanawiasz, czy warto… To wiedz, że stąpasz po cienkim lodzie.

Szczegóły
Pozycja strony w Google

Pozycja strony w Google. Od czego tak naprawdę zależy?

Spokojnie ponad 90% osób w polsce korzysta z wyszukiwarki Google.pl – można śmiało zaryzykować mówiąc, że każdy zna Google. Natomiast nie każdy przedsiębiorca wie jak dotrzeć do większej grupy swoich klientów za pomocą wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Zacznę od podstaw, następnię przejdę do konkretnych przykładów – jak zadbać o wysokie pozycje w Google.pl

Szczegóły
Zlecę pozycjonowanie

Zlecę pozycjonowanie – Kogo wybrać?

Jak wybrać odpowiednią osobę / firmę do pozycjonowania? Do tego tematu warto podejść na chłodno. Wiadomo, że czas jest bardzo ważny, ale wybieranie pierwszej lepszej osoby czy firma, która się do nas zgłosi, może nie przynieść zadowalający efekt, za czym idzie brak wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Przede wszystkim na początku pozbieraj kilka różnych ofert, zgłoś się do różnych agencji SEO oraz freelancerów z prośbą o oferty.

Szczegóły
Optymalizacja-strony pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych jest podstawowym elementem sukcesu dla pozycjonowania SEO i wysokich pozycji. Dla mniej konkurencyjnych fraz, poprawnie wykonana optymalizacja SEO często wystarczy, aby zdobyć wysokie pozycje na liście wyszukiwania. W artykule zapoznasz się zarówno z elementami technicznymi, jak i tymi miękkimi, które możesz wykonać w celu zoptymalizowania strony www oraz co ma na celu takie działanie.

Szczegóły
Jak pozycjonować stronę internetową

Jak pozycjonować stronę internetową

Bardzo dużo osób zadaje sobie to pytanie. Koniecznym zabiegiem, który musi nastąpić przed podjęciem działań pozycjonowania SEO, jest poprawnie wykonany audyt SEO. W końcu to on pozwala na zapoznanie się z krytycznymi błędami na stronie czy też wskazuje kierunek, w jakim powinno się podążać w celu pozycjonowania strony. Ułatwia on znacznie obranie odpowiedniej strategii, co przekłada się na szybszy i bardziej efektowny rezultat

Szczegóły
Pozycjonowanie regionalne jak dziala

Pozycjonowanie regionalne – jak działa i dla kogo jest?

Pozycjonowanie w obrębie wybranego regionu polega na tym, że jeśli osoba w danym mieście wprowadzi frazę związaną z działalnościami lokalnymi jak np. hotel, mechanik czy cukiernia wyświetlone zostaną wyniki w pobliżu lokalizacji, w której użytkownik wyszukiwarki się znajduje. Proces regionalnego pozycjonowania identycznie jak pozycjonowanie SEO opiera się na słowach kluczowych. Natomiast w przypadku pozycjonowania regionalnego, słowa kluczowe wzbogacone są o nazwę miejscowości w której funkcjonuje firma np. „mechanik

Szczegóły

Lokalne SEO – na czym polega?

Pozycjonowanie lokalne polega na tym żeby zwiększyć widoczność strony firmowej w internecie oraz jej pozycję w wyszukiwarkach w celu przyciągnięcia większej liczby klientów z wyszukiwań lokalnych. Z pewnością każdy z nas, niejednokrotnie chcąc znaleźć restauracje, mechanika, kawiarnie czy jakiekolwiek inne przedsiębiorstwo lokalne szukał go w wyszukiwarce.

Szczegóły

Copywriter – czym się zajmuje?

Copywriter zajmuje się tworzeniem różnego rodzaju treści. Wszystkie z form treści pisanych zaliczają się do zakresu pracy copywritera. Nie liczy się tutaj jednak sama poprawność gramatyczna czy ilość napisanego tekstu tylko jego jakość. Zazwyczaj copywritera jest zatrudniony w agencji reklamowej czy marketingowej, które mają na celu zwiększać sprzedaż swoich klientów. Tutaj z pomocą przychodzi właśnie osoba kreatywna o lekkim piórze i posiadająca tysiące koncepcji, aby w swój sposób poprzez tekst przekazać korzyści danego produktu oraz zachęcić klienta do zakupu.

Szczegóły
SEO co to jest

Co to jest SEO – Poznaj SEO od podstaw

Co to jest SEO – zastanawiasz się czym jest SEO i co dla ciebie oznacza? Zapewne prowadzisz bloga lub stronę internetową i chcesz być wysoko w wynikach wyszukiwań organicznych? Ale wpisując w wyszukiwarkę Google.pll tematy, które na niej poruszasz, nie możesz ich zauważyć? Niestety, wiele osób zaczynających przygodę z własną stroną nie zdaje sobie sprawy z tego, że sama treść zamieszczana na niej nie wystarczy. W tym przypadku konieczne będzie zapoznanie się z pojęciem SEO.

Szczegóły