Co to crawl budget i dlaczego jest ważny z punktu widzenia SEO?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Crawl budget — definicja i powiązane pojęcia 1.1. Crawl demand 1.2. Crawl rate limit2. Crawl budget konkretnej strony — jak go sprawdzić?3. Budżet indeksowania...
SEO czy SEM — co będzie lepsze do promowania Twojego biznesu?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Krótka powtórka — na czym polega SEO?2. Search Engine Marketing — co wchodzi w zakres SEM?3. SEO czy SEM — zalety i wady obu rozwiązań 3.1. Zalety SEO 3.2....
Przebudowa strony internetowej, która zakończy się sukcesem. Te kroki musisz podjąć!
Czas na przeczytanie artykułu ok. 6 minut
1. Na czym polega przebudowa strony internetowej?2. Skąd wiadomo, czy nadszedł czas na przeprojektowanie strony internetowej? 2.1. Zastanawiając się nad przebudową strony, zadajcie sobie...
Web design i SEO — współpraca na rzecz lepszych wyników
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Czym zajmuje się web designer?2. Elementy SEO, o których należy pamiętać już podczas projektowania stron www 2.1. Szybkość ładowania 2.2. Dostosowanie...
App Store Optimization (ASO) – na czym polega ten proces?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Czym jest ASO i dlaczego jest ważne dla twórców aplikacji?2. Podstawy organicznych działań optymalizacyjnych w sklepach z aplikacjami 2.1. Nazwa apki i subtytuł ...
Linki nofollow i dofollow — poznaj ich rolę w pozycjonowaniu strony internetowej
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Definicja i krótka historia atrybutu nofollow2. Czy atrybut nofollow ma znaczenie dla linkbuildingu i pozycjonowania?3. Nofollow a noindex — jaka jest różnica?4. Jak sprawdzić, czy linki na...