Zapytaj SEOSki o SEO - baner.

Kilka pytań (12) od naszych klientów – czyli zapytaj SEOSki

1. Czy opinie w Google mają wpływ na ranking w wynikach wyszukiwania?Tak, ponieważ każda aktywność w obrębie wizytówki Google wpływa pozytywnie na indeksowanie strony. A dodatkowo im więcej opinii, tym większa szansa na zwiększenie widoczności lokalnie.Budżet powinien być podzielony na kilka sektorów. Linkbuilding jest ważnym aspektem działań SEO, ponieważ linki prowadzące do naszej strony podnoszą…

Szczegóły
Infografiki baner.

Infografiki – jak za ich pomocą uatrakcyjnić treść?

1. Czym jest infografika?2. Rodzaje infografik   2.1. Infografiki porównawcze   2.2. Infografiki marketingowe   2.3. Infografiki wyjaśniające proces   2.4. Osie czasu   2.5. Statystyki i wyniki badań3. Infografika – jak stworzyć? Wskazówki4. Jak dzielić się swoimi infografikami? Czy wiedzieliście, że według danych podanych przez Visme, ludzie zapamiętują aż 65% informacji, które zostały im przekazane w postaci wizualizacji? Z…

Szczegóły
Jak wdrożyć wyszukiwanie głosowe - baner.

Jak wdrożyć wyszukiwanie głosowe i zoptymalizować pod nie stronę?

1. Wyszukiwanie głosowe – krótka historia (nie tak) nowej technologii2. Na czym polega wyszukiwanie głosowe i jak zapytania formułowane w ten sposób różnią się od pisanych?3. Optymalizacja pod wyszukiwanie głosowe – najważniejsze informacje4. Wyszukiwanie głosowe Google – jeszcze jeden argument „za” Właściciele stron i specjaliści od pozycjonowania dokładają wszelkich starań, aby ich strony znajdowały się…

Szczegóły
Jaki CMS wybrać - baner.

Jaki CMS wybrać? Porównanie systemów zarządzania treścią

1. Budowanie strony internetowej – czy każdy może to zrobić?2. Który CMS wybrać? Porównanie najpopularniejszych systemów CMS   2.1. WORDPRESS.COM   2.2. WORDPRESS.ORG   2.3. JOOMLA!   2.4. HOME.PL   2.5. WIX.COM3. Systemy zarządzania treścią CMS – podsumowanie Przymierzacie się do stworzenia pierwszej strony internetowej? Czy wiecie, że bez zaawansowanej znajomości zagadnień programistycznych, można wykreować własną witrynę? Pozwala na to…

Szczegóły
Customer retention - baner.

Czym jest customer retention i jak zatrzymać u siebie klientów?

1. Customer retention, ROI, konwersja – co oznaczają te terminy?2. Dlaczego wskaźnik customer retention jest tak ważny?3. Obserwujecie te sygnały? Możecie stracić klienta!4. Jak efektywnie zwiększyć retencję?5. Customer retention – podsumowanie Customer retention to pojęcie wykorzystywane w biznesie i marketingu. Samo słowo „retencja” pochodzi z łaciny i oznacza „zatrzymanie czegoś”. Używa się go w wielu…

Szczegóły
Jak rozpoznać fake newsy? Baner.

Fake newsy – podpowiadamy, jak je rozpoznać i nie wpaść w ich pułapkę!

1. Czym są fake newsy?2. Dane dotyczące fake newsów – co mówią nam liczby?3. Rozpoznawanie fake newsów – jak to zrobić?   3.1. Czytajcie cały tekst, a nie tylko nagłówek   3.2. Weryfikujcie i porównujcie informacje z różnych źródeł   3.3. Sprawdzajcie datę publikacji i autora4. Jak walczyć z fake newsami? Z pojęciem „fake newsów” spotkał się już…

Szczegóły
Google BERT - baner.

Algorytm Google BERT – czym jest i co oznacza dla SEO?

1. Algorytm BERT – definicja2. BERT Google a SEO – co się zmieniło?3. Co po BERCIE? Google SMITH?4. Konsekwencje Google BERT – podsumowanie 9 grudnia 2019 roku na koncie Google na Twitterze pojawił się oficjalny komunikat ogłaszający wdrożenie najnowszej wtedy aktualizacji algorytmu wyszukiwarki – BERT. Czy wiecie, na czym ona polegała? Co zmieniła? Jaki miała…

Szczegóły
Rzeczywistość rozszerzona baner.

AR w marketingu – rzeczywistość rozszerzona

1. Rzeczywistość rozszerzona – definicja2. AR a VR – czym się różnią?3. Najpopularniejsze przykłady AR4. Wykorzystanie augmented reality – przyszłość marketingu?5. AR w marketingu – oni zrobili to dobrze!6. Możliwości AR w marketingu – podsumowanie Rzeczywistość rozszerzona to dla części osób tylko kolejne „buzz word” – modne pojęcie, trend. Myśląc o nim, do głowy przychodzą…

Szczegóły
Pozycjonowanie za efekt - baner.

Pozycjonowanie za efekt – czy taka metoda współpracy jest dobra?

1. Pozycjonowanie za efekt – jak działa taki model rozliczeń?2. Czy pozycjonowanie stron za efekt jest korzystne i ma sens?3. Rozliczenie zależne od efektów – wady umowy4. Ruch ruchowi nie równy5. Bezpieczna alternatywa – abonament6. Pozycjonowanie za efekt – podsumowanie „Pozycjonowanie za efekt” – pewnie nie raz zetknęliście się z ofertami tego typu. Na pierwszy…

Szczegóły