Co oznacza CPM? Wybierz model rozliczeń, który odpowiada Twojej kampanii
Czas na przeczytanie artykułu ok. 4 minut
1. Jak obliczyć CPM?2. Co oznacza CPM w kontekście Google Ads?3. Dlaczego CPM jest ważny dla reklamodawców online? 3.1. Skuteczność reklamy 3.2. Kontrola kosztów 3.3....
Bezproblemowe przeniesienie strony na inny serwer — zrób to dobrze!
Czas na przeczytanie artykułu ok. 6 minut
1. Czym właściwie jest serwer i jak działa?2. O czym warto pamiętać przy zmienianiu serwera? Najważniejsze kroki3. Jakie korzyści może nieść za sobą decyzja o...
Zmniejsz bounce rate, zwiększ konwersję – wszystko na temat współczynnika odrzuceń
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Bounce rate - co to jest? 1.1. Współczynnik odrzuceń w GA42. Jakie są przyczyny wysokiego poziomu bounce rate?3. Czy wysoki współczynnik odrzuceń jest zły?4. Jak...
Czym jest marketing szeptany? Strategia, która buduje relacje i generuje zyski
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Na czym polega marketing szeptany?2. Rodzaje buzz marketingu 2.1. Marketing wirusowy 2.2. Trendsetting 2.3. Evangelist marketing 2.4. Cause marketing 2.5. Community marketing3. Etapy...
Czym jest anchor text i jak wpływa na pozycjonowanie strony?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Czym jest anchor text? Definicja2. Dlaczego anchor text jest ważny? 2.1. Poprawia czytelność i zrozumienie treści 2.2. Wpływa na pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania 2.3....
Jak korzystać z zaawansowanego wyszukiwania w Google? Poznaj te tipy!
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Jakie możliwości daje wyszukiwarka Google?2. Czym jest zaawansowane wyszukiwanie w Google? 2.1. Ograniczenie wyszukiwania do domeny 2.2. Szukanie po tytule strony 2.3. Szukanie po adresie...