Posty na blogu, które zwiększą ruch na stronie.

Najpopularniejsze typy postów na blogu, które zwiększą ruch na stronie

1. Prowadzenie bloga firmowego – nie taka łatwa sztuka2. Intencje wyszukiwania – jakie wyróżniamy?3. Intencje wyszukiwania – znaczenie dla SEO4. Rodzaje postów, które dostarczą wartościowy i angażujący content    4.1. Tutoriale – czyli praktyczne poradniki     4.2 Listicle – czyli artykuł w formie listy    4.3. Case study – wartościowe narzędzie marketingowe    4.4. Trendy…

Szczegóły
Elementy pop-up mają liczne wady i zalety.

Elementy pop-up na stronie – ich wady i zalety

1. Czym w ogóle są pop-upy?2. Poznajcie rodzaje pop-upów3. Elementy pop-up na stronie – zalety4. Wady elementów pop-up5. Wyskakujące okienko na Waszych stronach – jak je stworzyć? Przeglądając strony internetowe, nie ma możliwości, abyście do tej pory nie natknęli się na elementy typu pop-up. Zazwyczaj te nagle pojawiające się, nieproszone okienka przeszkadzają Wam w czytaniu…

Szczegóły
Jak zwiększyć widoczność strony? Podpowiadamy!

Jak zwiększyć widoczność strony? 6 rzeczy, na które musicie zwrócić uwagę

1. Widoczność w Google – czy moja firma tego w ogóle potrzebuje?2. Po pierwsze – audyt3. Po drugie – analiza słów kluczowych4. Po trzecie – content5. Po czwarte – title i meta description6. Po piąte – optymalizacja obrazów7. Po szóste – linkowanie wewnętrzne i wartościowe backlinki8. Jak zwiekszyć widoczność strony? – podsumowanie „Jak zwiększyć widoczność…

Szczegóły
Czy wiesz, że strona FAQ ma wpływ na SEO?

Jak stworzyć dobrze zoptymalizowaną i przydatną stronę FAQ?

1. FAQ – co to takiego?2. Dlaczego warto tworzyć stronę FAQ?3. Gdzie znaleźć pytania, na które musicie odpowiedzieć?4. Jakie powinny być odpowiedzi?5. Optymalizacja strony FAQ6. Nowość – dane strukturalne FAQ a rich snippet Według niektórych specjalistów złota zasada marketingu brzmi: „jeśli sprawisz, że Twoi klienci muszą się zastanawiać, to stracisz ich”. Jednym ze sposobów, aby…

Szczegóły
Influencer marketing - korzyści.

Influencer marketing – wszystko, co musicie o nim wiedzieć

1. Kim jest influencer?2. Influencer marketing – na czym polega?3. Jakie zalety ma influencer marketing?4. Mikro a makro influencerzy5. Zanim zainwestujecie w influencer marketing Influencer marketing to pojęcie stosunkowo nowe, a jednocześnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi digital marketingu. Według badań przeprowadzonych przez Mediakix aż 89% osób zajmujących się marketingiem przyznaje, że ROI (ang.…

Szczegóły
Jak zwiększyć wskaźniki konwersji landing page?

Jak zwiększyć wskaźniki konwersji landing page? Wskazówki

1. Czym jest landing page?2. Tworzenie landing page – jak zatrzymać odwiedzających witrynę?3. Landing page – to musicie zrobić!4. Jak sprawdzić, czy landing page „działa”? Każdy z nas dobrze wie, nie mamy drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. Ta sama zasada dotyczy także świata wirtualnego i landing page. Jeżeli Wasz biznes ma swoją stronę…

Szczegóły
Kanibalizacja treści to zjawisko negatywne dla SEO.

Kanibalizacja treści – czym jest i jakie ma skutki?

1. Kanibalizacja treści – definicja zjawiska2. Jakie są przyczyny kanibalizacji treści?3. Kanibalizacja słów kluczowych – na czym polega problem?4. Czy kanibalizacja Was dotyczy? Jak to sprawdzić?5. Kanibalizacja na mojej stronie! Co teraz?6. Czy kanibalizacja zawsze jest zła? Określenie „kanibalizacja treści” może wydawać się zabawne, ale z punktu widzenia SEO nie daje powodu do śmiechu. Temat…

Szczegóły