Jaki CMS wybrać - baner.

Jaki CMS wybrać? Porównanie systemów zarządzania treścią

1. Budowanie strony internetowej – czy każdy może to zrobić?2. Który CMS wybrać? Porównanie najpopularniejszych systemów CMS   2.1. WORDPRESS.COM   2.2. WORDPRESS.ORG   2.3. JOOMLA!   2.4. HOME.PL   2.5. WIX.COM3. Systemy zarządzania treścią CMS – podsumowanie Przymierzacie się do stworzenia pierwszej strony internetowej? Czy wiecie, że bez zaawansowanej znajomości zagadnień programistycznych, można wykreować własną witrynę? Pozwala na to…

Szczegóły
Customer retention - baner.

Czym jest customer retention i jak zatrzymać u siebie klientów?

1. Customer retention, ROI, konwersja – co oznaczają te terminy?2. Dlaczego wskaźnik customer retention jest tak ważny?3. Obserwujecie te sygnały? Możecie stracić klienta!4. Jak efektywnie zwiększyć retencję?5. Customer retention – podsumowanie Customer retention to pojęcie wykorzystywane w biznesie i marketingu. Samo słowo „retencja” pochodzi z łaciny i oznacza „zatrzymanie czegoś”. Używa się go w wielu…

Szczegóły
Jak rozpoznać fake newsy? Baner.

Fake newsy – podpowiadamy, jak je rozpoznać i nie wpaść w ich pułapkę!

1. Czym są fake newsy?2. Dane dotyczące fake newsów – co mówią nam liczby?3. Rozpoznawanie fake newsów – jak to zrobić?   3.1. Czytajcie cały tekst, a nie tylko nagłówek   3.2. Weryfikujcie i porównujcie informacje z różnych źródeł   3.3. Sprawdzajcie datę publikacji i autora4. Jak walczyć z fake newsami? Z pojęciem “fake newsów” spotkał się już…

Szczegóły
Google BERT - baner.

Algorytm Google BERT – czym jest i co oznacza dla SEO?

1. Algorytm BERT – definicja2. BERT Google a SEO – co się zmieniło?3. Co po BERCIE? Google SMITH?4. Konsekwencje Google BERT – podsumowanie 9 grudnia 2019 roku na koncie Google na Twitterze pojawił się oficjalny komunikat ogłaszający wdrożenie najnowszej wtedy aktualizacji algorytmu wyszukiwarki – BERT. Czy wiecie, na czym ona polegała? Co zmieniła? Jaki miała…

Szczegóły
Rzeczywistość rozszerzona baner.

AR w marketingu – rzeczywistość rozszerzona

1. Rzeczywistość rozszerzona – definicja2. AR a VR – czym się różnią?3. Najpopularniejsze przykłady AR4. Wykorzystanie augmented reality – przyszłość marketingu?5. AR w marketingu – oni zrobili to dobrze!6. Możliwości AR w marketingu – podsumowanie Rzeczywistość rozszerzona to dla części osób tylko kolejne “buzz word” – modne pojęcie, trend. Myśląc o nim, do głowy przychodzą…

Szczegóły
Pozycjonowanie za efekt - baner.

Pozycjonowanie za efekt – czy taka metoda współpracy jest dobra?

1. Pozycjonowanie za efekt – jak działa taki model rozliczeń?2. Czy pozycjonowanie stron za efekt jest korzystne i ma sens?3. Rozliczenie zależne od efektów – wady umowy4. Ruch ruchowi nie równy5. Bezpieczna alternatywa – abonament6. Pozycjonowanie za efekt – podsumowanie “Pozycjonowanie za efekt” – pewnie nie raz zetknęliście się z ofertami tego typu. Na pierwszy…

Szczegóły
Pozycjonowanie sklepu internetowego baner.

Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?

1. Statystyki mówią same za siebie – zakupy w sieci to przyszłość handlu2. Dlaczego pozycjonowanie sklepu internetowego jest ważne?3. Na czym polega i jak zacząć pozycjonowanie Waszych sklepów?4. Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego – co dalej?5. Wiecie, jak pozycjonować sklep internetowy – czy możecie to zrobić samodzielnie? Zakupy online to rozwiązanie, bez którego ostatnimi czasy…

Szczegóły
Omnichannel baner.

Omnichannel – przenikanie się online z offline

1. Omnichannel – definicja2. Strategia omnichannel – inne rozwiązania, które się w nią wpisują3. Omnichannel a multichannel – różnice4. Dla kogo jest omnichannel? Omnichannel, sprzedaż wielokanałowa – choć jeszcze niedawno, wiele osób uważało, że to po prostu kolejne modne hasła, statystyki udowadniają, że firmy wprowadzające omnichannel, znacznie zwiększają swoje obroty. Wbrew pozorom całkowite wyeliminowanie sklepów…

Szczegóły
Jak napisać newsletter, który działa.

Jak napisać newsletter, który zadziała? O tym musisz pamiętać!

1. Pisanie newslettera – zadanie nie tak proste, jak mogłoby się wydawać2. Otworzenie newslettera przez subskrybenta – połowa sukcesu3. Jak napisać newsletter? Zobacz 5 wskazówek   3.1. Liczy się pierwsze wrażenie   3.2. Bądź konsekwentny, ale nie irytuj subskrybentów   3.3. W newsletterze poruszaj tylko istotne kwestie   3.4. Dodaj grafikę, która urozmaici przekaz   3.5. Stwórz wrażenie “pilności”4. Jak…

Szczegóły