Black Hat SEO - baner.

Black Hat SEO – 10 technik, których należy unikać

1. White Hat SEO vs Black Hat SEO 2. Najczęściej spotykane techniki Black Hat SEO  2.1.Cloaking  2.2. Ukryte przekierowania 301  2.3. Systemy wymiany linków (SWL)  2.4. Upychanie słów kluczowych, czyli keyword stuffing  2.5. Niskiej jakości treści  2.6. Content generowany automatycznie  2.7. Doorway pages  2.8. Spam w komentarzach  2.9. Publikowanie kradzionych treści  2.10. Zautomatyzowane zapytania do Google3.…

Szczegóły
Marketing B2B - baner.

Marketing B2B – wszystko, co musicie wiedzieć

1. Sektory B2B, B2B, D2C – definicje 2. Marketing B2B – podstawowe założenia3. Marketing B2B a B2C – różnice  3.1. Rynek  3.2. Proces zakupu i sprzedaży  3.3. Motywacja stojąca za zakupem 4. Planowanie kampanii — najskuteczniejsze kanały dotarcia do klienta biznesowego  4.1. B2B e-mail marketing  4.2. B2B content marketing  4.3. B2B social media marketing5. Marketing B2B -…

Szczegóły
Opis produktu - baner.

Jak napisać skuteczny opis produktu w 5 krokach?

1. Czym jest opis produktu w sklepie internetowym?2. Opisy produktów a SEO — znaczenie3. Jak przygotować opis produktu? 5 kroków  3.1. Mówcie językiem korzyści  3.2. Piszcie wyczerpujące treści  3.3. Podajcie czytelnikowi dokładną specyfikację produktu  3.4. Zaangażujcie zmysły  3.5. Mądrze wykorzystajcie siłę fraz kluczowych4. O tym pamiętajcie, tworząc opis produktu Zakupy online stają się “domyślnym” trybem…

Szczegóły
Chatboty - baner.

Chatboty — przyjazna i pomocna technologia

1. Czym są chatboty?2. Co o chatbotach sądzą klienci? Najważniejsze statystyki3. Korzyści i wykorzystanie chatbotów dla firm  3.1. Dlaczego warto wykorzystać chatbota w firmie?4. Jak chatboty mogą być wykorzystywane w marketingu?  4.1. Angażowanie klientów  4.2. Budowanie rozpoznawalnego wizerunku marki5. Chatbot — wygoda dla klienta, oszczędność dla firmy Stale pojawiające się nowe technologie zmieniają naszą codzienność.…

Szczegóły
Porzucone koszyki - baner.

Poznajcie 5 sposobów na porzucone koszyki

1. Od początku — czym są porzucone koszyki?2. Dlaczego klienci porzucają koszyki — możliwe scenariusze  2.1. Cena  2.2. Zbyt skomplikowany i czasochłonny proces zakupowy  2.3. Brak zaufania do sklepu3. Odzyskajcie porzucone koszyki! 5 sposobów  3.1. Spersonalizowane wiadomości do osób, które porzuciły koszyk  3.2. Remarketing  3.3. Wykorzystanie FOMO i wskazanie na ofertę ograniczoną czasowo  3.4. Optymalizacja…

Szczegóły
Traffic decay - baner.

Czym jest traffic decay i jak z nim walczyć?

1. Traffic decay — definicja  1.1. Pięć faz, przez które przechodzą Wasze treści2. Traffic decay — przyczyny3. Jak sprawdzić, czy macie do czynienia z traffic decay na swojej stronie?4. 3 tipy, jak zapobiegać traffic decay  4.1. Twórzcie evergreen content  4.2. Aktualizujcie istniejące treści  4.3. Uzyskajcie więcej linków prowadzących do Waszych najlepszych treści5. Traffic decay… w…

Szczegóły
Pozycjonowanie zagraniczne - baner.

Pozycjonowanie zagraniczne — przewodnik na start

1. 3 korzyści z pozycjonowania zagranicznego  1.1. Zwiększenie widoczności witryny i biznesu  1.2. Większy ruch na stronie i wzrost konwersji  1.3. Odkrycie, które treści na stronie działają, a które nie2. Pozycjonowanie zagraniczne — etapy  2.1. Analiza rynku i zachowań użytkowników  2.2. Wybór słów kluczowych, audyt serwisu i analiza konkurencji  2.3. Właściwe pozycjonowanie za granicą3. Skuteczne…

Szczegóły
Wartość strony - baner.

Od czego zależy wartość strony i jak ją sprawdzić?

1. Czym jest wartość strony? Co ma na nią wpływ?2. Wycena strony — kiedy będzie potrzebna?3. Różne metody wyceny stron internetowych — ich zalety i wady  3.1. Wycena na podstawie narzędzi dostępnych w sieci  3.2. Wycena specjalisty  3.3. Wycena na podstawie kosztów4. Jak sprzedać stronę internetową?5. Wartość strony — czy mogę zaufać narzędziom? Czy macie…

Szczegóły
SMO - banner.

Jak dzięki SMO podkreślić swoją obecność w social mediach?

1. Dlaczego warto optymalizować działania w social mediach?  1.1. Korzyści, jakie daje SMO2. Optymalizacja strony pod SMO — na czym to polega?3. 5 tipów — optymalizacja profili społecznościowych i contentu  3.1. Wykonajcie audyt swoich firmowych profili  3.2. Uwzględnijcie w swoich profilach i treściach ważne dla biznesu frazy kluczowe  3.3. Zachęcajcie pracowników do dzielenia się firmowymi…

Szczegóły
Wizytówka Google - baner.

Wizytówka Google Moja Firma — jak ją założyć w 4 krokach?

Aktualizacja: W listopadzie 2021 roku nazwa „Google Moja Firma” została zmieniona na „Profil Firmy w Google”. Wygląd konta oraz funkcje narzędzia nie uległy zmianie. 1. Czym jest wizytówka Google Moja Firma?  1.1. Korzyści z posiadania wizytówki  1.2. Czy wizytówka Google Moja Firma jest darmowa?2. Jak założyć wizytówkę w Google? Instrukcja krok po kroku  2.1. Zalogujcie…

Szczegóły