Google BERT - baner.

Algorytm Google BERT – czym jest i co oznacza dla SEO?

1. Algorytm BERT – definicja2. BERT Google a SEO – co się zmieniło?3. Co po BERCIE? Google SMITH?4. Konsekwencje Google BERT – podsumowanie 9 grudnia 2019 roku na koncie Google na Twitterze pojawił się oficjalny komunikat ogłaszający wdrożenie najnowszej wtedy aktualizacji algorytmu wyszukiwarki – BERT. Czy wiecie, na czym ona polegała? Co zmieniła? Jaki miała…

Szczegóły
Rzeczywistość rozszerzona baner.

AR w marketingu – rzeczywistość rozszerzona

1. Rzeczywistość rozszerzona – definicja2. AR a VR – czym się różnią?3. Najpopularniejsze przykłady AR4. Wykorzystanie augmented reality – przyszłość marketingu?5. AR w marketingu – oni zrobili to dobrze!6. Możliwości AR w marketingu – podsumowanie Rzeczywistość rozszerzona to dla części osób tylko kolejne “buzz word” – modne pojęcie, trend. Myśląc o nim, do głowy przychodzą…

Szczegóły
Pozycjonowanie za efekt - baner.

Pozycjonowanie za efekt – czy taka metoda współpracy jest dobra?

1. Pozycjonowanie za efekt – jak działa taki model rozliczeń?2. Czy pozycjonowanie stron za efekt jest korzystne i ma sens?3. Rozliczenie zależne od efektów – wady umowy4. Ruch ruchowi nie równy5. Bezpieczna alternatywa – abonament6. Pozycjonowanie za efekt – podsumowanie “Pozycjonowanie za efekt” – pewnie nie raz zetknęliście się z ofertami tego typu. Na pierwszy…

Szczegóły
Pozycjonowanie sklepu internetowego baner.

Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?

1. Statystyki mówią same za siebie – zakupy w sieci to przyszłość handlu2. Dlaczego pozycjonowanie sklepu internetowego jest ważne?3. Na czym polega i jak zacząć pozycjonowanie Waszych sklepów?4. Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego – co dalej?5. Wiecie, jak pozycjonować sklep internetowy – czy możecie to zrobić samodzielnie? Zakupy online to rozwiązanie, bez którego ostatnimi czasy…

Szczegóły
Omnichannel baner.

Omnichannel – przenikanie się online z offline

1. Omnichannel – definicja2. Strategia omnichannel – inne rozwiązania, które się w nią wpisują3. Omnichannel a multichannel – różnice4. Dla kogo jest omnichannel? Omnichannel, sprzedaż wielokanałowa – choć jeszcze niedawno, wiele osób uważało, że to po prostu kolejne modne hasła, statystyki udowadniają, że firmy wprowadzające omnichannel, znacznie zwiększają swoje obroty. Wbrew pozorom całkowite wyeliminowanie sklepów…

Szczegóły
Jak napisać newsletter, który działa.

Jak napisać newsletter, który zadziała? O tym musisz pamiętać!

1. Pisanie newslettera – zadanie nie tak proste, jak mogłoby się wydawać2. Otworzenie newslettera przez subskrybenta – połowa sukcesu3. Jak napisać newsletter? Zobacz 5 wskazówek   3.1. Liczy się pierwsze wrażenie   3.2. Bądź konsekwentny, ale nie irytuj subskrybentów   3.3. W newsletterze poruszaj tylko istotne kwestie   3.4. Dodaj grafikę, która urozmaici przekaz   3.5. Stwórz wrażenie “pilności”4. Jak…

Szczegóły
Inbound marketing a outbound - baner.

Outbound i inbound marketing – poznaj różnice!

1. Czym jest outbound marketing?2. Skuteczna alternatywa, czyli inbound marketing3. Na jakie trudności natrafiają działania marketingowe?4. Narzędzia inbound marketingu5. Inbound marketing – filary6. Inbound czy outbound marketing? Co jest efektywniejsze? Przyglądając się marketingowym trendom, na pewno nieraz natrafiliście na modne sformułowania “inbound marketing” i “outbound marketing”. Co jednak oznaczają one w praktyce? Czy to tylko…

Szczegóły
Single vs double opt-in.

Double czy single opt-in – którą opcję wybrać?

1. Czym jest opt-in? Definicja2. Single opt-in3. Double opt-in4. Starcie single opt-in vs double opt-in5. Rozstrzygnięcie coraz bliżej6. Przycisk “unsubscribe” w świetle prawa7. Podsumowanie  Czasy, kiedy kupowanie list mailingowych przez niektórych “digital marketingowców” uchodziło na sucho, skończyły się. To oczywiste. Nadszedł czas “permission marketingu”, który po polsku nazwać możemy “marketingiem za przyzwoleniem”. Jednak jak owo…

Szczegóły
Jak napisać ebooka dla firmy? Poradnik

Jak napisać ebooka dla Twojej firmy? Poradnik

1. Dlaczego warto pisać ebooki?2. Jakie cele marketingowe pozwala osiągnąć ebook?   2.1. Generowanie leadów   2.2. Stawanie się liderem myśli   2.3. Edukowanie czytelników   2.4. Budowanie zaufania3. Jak napisać ebooka? – krok po kroku   3.1. Research grupy docelowej i tematu   3.2. Tworzenie struktury ebooka4. Jak napisać ebooka? Podsumowanie Nie będziemy Was oszukiwać – ebook to spora inwestycja,…

Szczegóły
Strona responsywna - czym jest i jak stworzyć?

Strona responsywna od podstaw – czym jest i jak ją zbudować?

1. Czym są strony responsywne?2. Dlaczego strona responsywna jest tak ważna?3. Tworzenie stron responsywnych4. Budujesz stronę? O tym musisz pamiętać! To żaden sekret, że większość użytkowników Internetu korzysta z niego za pomocą urządzeń mobilnych. Co więcej, 40% klientów używa tych urządzeń do przeprowadzenia researchu w sprawie zakupów, a ponad połowa regularnie kupuje przez smartfony. Co…

Szczegóły