1. Konsultacja SEO – co to jest i czy tego potrzebujesz??
2. Dlaczego firmy decydują się na konsultacje SEO?
3. Rozmowa z SEO ekspertem ma za zadanie Tobie pomóc i chronić Twój biznes
4. Jak wygląda konsultacja SEO - częste pytania?
5. Czego można dowiedzieć się podczas rozmowy z ekspertem?
6. Czy z konsultacji SEO korzystają agencje zajmujące się pozycjonowaniem?
7. Czym na pewno nie jest konsultacje SEO?
8. Konsultacja SEO, cennik
9. Kto powinien skorzystać z konsultacji SEO?
Wraz z rozkwitem biznesów online, powstało zapotrzebowanie na rozwój działań marketingowych. Warto poruszyć temat widoczności w sieci. Internet skupia ze sobą mnóstwo potencjalnych klientów, którzy mogą w każdej chwili stać się naszymi klientami. Wiele przedsiębiorczych osób, firm chce być coraz lepiej widoczne w sieci. Jednym z aspektów zwiększania zasięgów organicznych jest walka o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarkach, m.in Google.pl. To właśnie o TOP 10 widoczność w SERP, walczą najwięksi! SERP - czyli w świecie marketingowym ten skrót oznacz po prostu listę wszystkich widocznych wyników wyszukiwania.
Aby, być liderem i zdobyć oczekiwane efekty, mamy kilka możliwości. Możemy udać się do agencji reklamowej, poszukać kogoś kto zajmuje się pozycjonowaniem witryn, popytać wśród znajomych lub samemu zająć się wzmocnieniem swojej domeny. Ale jak to zrobić samemu? No i żeby to było wszystko poprawne i zgodne z najnowszymi standardami? No cóż, wiele można znaleźć szukając właśnie w naszej najpopularniejszej wyszukiwarce Google.pl. Wystarczy poświęcić swój, czas, kupić kilka kursów, zapisać się na szkolenia i odbyć kilka konferencji i na pewno możesz wtedy poznać podstawy SEO i zacząć je sukcesywnie wdrażać w swojej firmie.
A co w przypadku, gdy sobie sam nie radzisz, masz problem i nie wiesz dokładnie jak "ugryźć" ten temat? Z pomocą biegnę do Ciebie z dobrą wiadomością 🙂 Możesz skorzystać z konsultacji SEO - to znaczy nie musisz znać się na wszystkim - są specjaliści, którzy przeanalizują i podpowiedzą Ci w jaki sposób Twoja praca nad widocznością domeny powinna przebiegać w kolejnych krokach - oni po prostu Cię wyręczą, a Ty zaoszczędzisz swój czas.
Konsultacja SEO to świetny pomysł, aby się na chwilę zatrzymać i przeanalizować aktualną sytuację, porady z zakresu SEO zdecydowanie mogą zwiększyć zainteresowanie Twoich potencjalnych klientów na stronie. Jednakże nie wszyscy wiedzą co tak naprawdę kryje się za taką konsultacją. Co więcej, najczęściej z tego typu porad korzystają osoby, które nie mają czasu, aby szukać wiedzy i materiałów z zakresu pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. W takim momentach najlepszym rozwiązaniem jest właśnie skorzystanie z konsultacji SEO, która może wyjaśnić wiele trudnych kwestii i rozwiać wszelkie watpliwości.
Konsultacja SEO – co to jest i czy tego potrzebujesz?
Tak naprawdę żaden człowiek nie jest ekspertem z każdej dziedziny. Mamy swoje specjalizacje i są zadania, w których czujemy się lepiej lub gorzej. Oczywiście, można mieć pojęcie na różne tematy, lecz nikt nie posiada dokładnej i pełnej wiedzy ze wszystkich dziedzin. Dlatego też czasami potrzebna jest nam pomoc osoby trzeciej, która ma wiedzę pozwalającą jej doradzić oraz rozwiać wątpliwości. Zazwyczaj, gdy pojawiają się różnego rodzaju objawy choroby, to udajemy się do lekarza. Można powiedzieć, że podobnie jest w przypadku pozycjonowania, niektórzy szukają rozwiązania swoich problemów u specjalistów SEO, a początkujący zastanawiają się co to jest SEO. Jeśli chodzi o najczęściej spotykane komplikacje, z którymi przychodzą do mnie klienci, to są one związane ze spadkiem ruchu organicznego lub brakiem oczekiwanych wzrostów na wybrane frazy kluczowe.
Dlaczego firmy decydują się na konsultacje SEO?
Coraz częściej zdarza się, że właściciele firm prowadzą własne działania w zakresie promocji i marketingu - na swoich stronach internetowych. A jak właściciele nie mają czasu to zlecają konkretne zadanie swoim pracownikom - a jak wiadomo każdy ma swoją robotę i nawet specjalista od marketingu nie zna wszystkich tajnikach SEO, nie wspominając już o deweloperach, którzy programują wg innych standardów niż "lubi SEO". Często spotykam się z sytuacjami, w których firmy chcą radzić sobie z pozycjonowaniem wewnątrz firmy. I słusznie, ale szczerze, zauważyłem, że starcza to do pewnego poziomu - uderzamy o limit możliwości i następuje pewnego rodzaju stabilizacja lub spadki i nie brakuje wiedzy, aby coś z tym zrobić.
Tak jak wcześniej wspomniałem, nikt nie jest ekspertem we wszystkich dziedzinach i czasami firmy potrzebują rady, tudzież weryfikacji swoich strategii SEO. Co więcej, zdarzają się też sytuacje, w których dany serwis ma zostać przebudowany lub rozbudowany i nie za bardzo wiadomo, jak poradzić sobie w kwestii odpowiedniej optymalizacji struktury całej witryny. Algorytmy wyszukiwarek internetowych szybko i prężnie są rozwijane, co powoduje, że posiadana wiedza sprzed pół roku może być już nieaktualna, a stosowanie się do niej może prowadzić do odwrotnego skutku, lub po prostu nie będą widoczne oczekiwane efekty.
Rozmowa z SEO ekspertem ma za zadanie Tobie pomóc i chronić Twój biznes
Tak, właśnie specjalnie ująłem "chronić Twój biznes" - istnieje 100% ryzyko, że jeśli nie będziesz dbał o swoją widoczność w sieci to konkurencja o nią zadba. Dlatego w takich sytuacjach, jak opisałem wyżej, bardzo dobrym rozwiązaniem jest rozmowa z Profesjonalistą SEO. W związku z tym, że na co dzień i od lat zajmuję się optymalizacją i pozycjonowaniem wielu stron internetowych, to jestem na bieżąco ze wszystkimi nowościami, regułami oraz aktualnie panującymi standardami. Dzięki doświadczeniu będę mógł omówić i zaplanować wszelkie działania tak, by osiągnąć maksymalne efekty i zwiększyć widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google.pl. Z całą spokojnością mogę nazwać się ekspertem od SEO i jeśli mi na to pozwolisz, szybko udowodnię moje możliwości.
Co więcej, podczas konsultacji SEO może zostać również ułożony plan związany ze strategią działań oraz zdefiniowane kluczowe cele na tera i na najbliższe miesiące, kwartał, rok. Warto też dodać, że z możliwości rozmowy z ekspertem korzystają również firmy zajmujące się pozycjonowaniem, ponieważ czasami ich działania nie przynoszą planowanych rezultatów i szukają pomocy u bardziej doświadczonych osób. Jeśli masz problem i chcesz go szybko rozwiązać napisz do mnie - jesteś we właściwym miejscu i we właściwym czasie - nie ma na co czekać.
Kontakt do mnie - 534 345 404 lub info@seoski.pl
Jak wyglądają konsultacje SEO - częste pytania?
Najczęściej tego typu konsultacje prowadzone są w formie rozmowy telefonicznej i wideo konferencji - krótkiego wywiadu. Należy jednak dodać, że czasami odbywają się zwykłe spotkania, na których można na bieżąco analizować różnego rodzaju dane. Dla bardzo zapracowanych klientów, podsyłam szybki Brief do wypełnienia, który wystarczy wypełnić lub odesłać e-mailem. Jeśli zaś chodzi o kwestie merytoryczne, to na początek przeprowadzany jest krótki wywiad. Dzięki niemu ekspert dowiaduje się podstawowych informacji, które są związane z daną firmą. Po analizie danych specjalista przekazuje informacje i dane, na które warto zwrócić uwagę - analiza strony pozwala wskazać miejsca, które po odpowiedniej zmianie mogą w krótkim okresie czasu zwiększyć widoczność strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwarki google.pl. Ekpert od SEO powinien także pomagać w stworzeniu planu działania. Co więcej, bardzo często ekspert nakreśla jakich szkodliwych praktyk należy unikać tak, aby działania były, jak najbardziej efektywne.
Warto też dodać, że niektórzy klienci mają od razu listę konkretnych pytań, ale zdarzają się również i takie osoby, które ich nie mają. Nie jest to jednak problemem, ponieważ właśnie podczas prowadzonej konsultacji SEO mogą się one pojawić lub sam ekspert może podać odpowiedzi na te pytania, które najczęściej padają od innych firm.
Czego można dowiedzieć się podczas rozmowy z ekspertem?
Przede wszystkim można poznać swoje błędy w pozycjonowaniu. Co więcej, w branży pozycjonowania krąży wiele różnych mitów, które powtarzane są na różnych forach, a nie mają swojego odzwierciedlenia w praktyce. Podczas konsultacji mogą zostać one rozwiane oraz dodatkowo można poznać dodatkowe narzędzia, które pomagają w rozwoju strony internetowej. Często zdarzają się różnego rodzaju błędy, z którymi nie można sobie poradzić.
Zamiast tracić wiele godzin na szukaniu rozwiązania problemu, można zainwestować ten czas w merytoryczną rozmowę z ekspertem w swojej dziedzinie. Warto też dodać, że osoby zaczynające swoją przygodę z SEO, również korzystają z takich konsultacji! Czasami nie zdają sobie sprawy z tego, dlaczego dana strona uzyskuje słabe wyniki np. w PageSpeed Insights i jaki mają one związek ze spadkiem pozycji w Google. Wiele klientów pyta o pozycjonowanie regionalne lub lokalne - coraz częściej mniejsze firmy zauważają potencjał w dotarciu do klienta za pomocą kanału online.
Czy z konsultacji SEO korzystają agencje zajmujące się pozycjonowaniem?
Tak! Agencje zajmujące się pozycjonowaniem korzystają z różnego rodzaju konsultacji SEO. Dzieje się tak, dlatego że w niektórych sprawach i sytuacjach nie mają odpowiedniego doświadczenia. Co więcej, nawet agencje, które określane są jako liderzy rynku, konsultują się z innymi specjalistami SEO. Jest to spowodowane dynamicznie rozwijającym się rynkiem i po prostu, w niektórych sytuacjach pomoc innej osoby i jej punkt widzenia staje się bardzo wartościowy.
Czym na pewno nie są konsultacje SEO?
Wiele osób myli konsultację SEO z profesjonalnym audytem. Niestety, te dwie usługi znacząco się od siebie różnią, ponieważ same konsultacje SEO są tańsze, co więcej czasami nawet darmowe. Darmowe konsultacje SEO, nie rzadko są wykonywane w ramach pierwszego zapytania o współpracę. W odpowiedzi na zapytanie - firmy albo seowiec (specjalista od SEO) wykonuje wstępną analizę stronę. Polega ona na podstawowym zebraniu informacji i doradztwie, analizie strony internetowej i jej potencjału oraz najbliższej konkurencji.
Można przyjąć, że konsultacje SEO są idealnym rozwiązaniem na zbadanie sytuacji danej strony internetowej. Co więcej, dzięki niej można uniknąć wielu działań, które są kosztowne, a w przypadku danej działalności kompletnie nieprzydatne. Jeśli chodzi o dokładną i pełną analizę rynku oraz sytuacji danej witryny, to takie informacje można zdobyć korzystając z audytu SEO.
Konsultacja SEO, cennik
Cena konsultacji SEO zależy od bardzo wielu czynników. Przede wszystkim dużo zależy od samej długości jej trwania. Inaczej będzie wycenione doradztwo trwające godzinę, a inaczej pięć godzin. Co więcej, niektóre firmy oferują darmowe doradztwo, w momencie, w którym klient zdecyduje się na stałą współpracę. Warto też dodać, że są agencje proponujące w pełni bezpłatną konsultację, której jakość nie odstaje od tych płatnych. Jeśli chcesz bezpłatnie dowiedzieć się ile będzie kosztować konsultacja SEO, zapraszam do kontaktu lub wypełnienia formularza.
Kto powinien skorzystać z konsultacji SEO?
Tak naprawdę z tego typu doradztwa powinien skorzystać każdy kto chce rozwijać swoją stronę w internecie. Przede wszystkim pomoc może być nieoceniona podczas opracowywania początkowej strategii dotyczącej pozycjonowania. Warto też dodać, że wiele firm zastanawiających się nad zleceniem działań agencji sprawdza ją i jej działania właśnie przy pomocy konsultacji. Jednak najczęściej z konsultacji korzystają osoby odpowiedzialne w firmach za działania SEO, są to menadżerzy, dyrektorzy, specjaliści od marketingu oraz sami właściciele firm.
Zachęcam wszystkich, którzy chcą podnieść wyniki swoich stron internetowych do kontaktu - najprościej wysłać do mnie e-mail na adres info@seoski.pl. Z chęcią pomogę Tobie rozwiać wszelkie wątpliwości, odpowiem na wszystkie pytania oraz zaproponuję skuteczną strategię SEO, dzięki której w krótkim czasie Twoja strona poszybuje w górę w wynikach wyszukiwań. Jeśli potrzebujesz pomocy, zadaj swoje pytanie poprzez formularz, zadzwoń albo napisz e-mail - w ten sposób skontaktujesz się ze mną najszybciej.
Pozycjonowanie stron pasją naszego zespołu
Nasze wsparcie SEO jest pewne i skuteczne. Nie boimy się mówić o tym otwarcie. Pozycjonowanie stron internetowych to pasja, dlatego z chęcią nawiążemy współpracę i wspólnie przejdziemy przez analizę Twojego biznesu online!