Na fali popularności wszelkiego rodzaju podsumowań i rankingów, które szczególnie często zaczęły się pojawiać się pod koniec roku, postanowiliśmy także stworzyć swoją własną listę. Zebraliśmy 100 polskich osobowości związanych z szeroko pojętym światem marketingu. To między innymi specjaliści od SEO, reklamy, influencer marketingu, social mediów i budowania marki osobistej. Aktywnie działają na platformach społecznościowych i zrzeszają wokół siebie setki, a nawet tysiące fanów, którzy doceniają nie tylko ich wiedzę, ale też charyzmę. Część z nich obecna jest w branży od lat, część szybko zdobyła popularność pomimo młodego wieku. Wszystkich łączy jedno — są godnymi uwagi twórcami i ekspertami.
W jaki sposób wybraliśmy osoby do naszego rankingu?
Jeżeli interesujecie się światem marketingu, to wiecie, że branża ta jest szczególnie urodzajna w doświadczonych specjalistów i interesujących autorów. Dlatego czasem trudno jest trzymać rękę na pulsie i znać każdego, kto zdobywa popularność. Jak więc zabraliśmy się do pracy nad listą? Nasz ranking stworzyliśmy, przede wszystkim opierając się na własnych faworytach, obserwowanych kontach i subiektywnej ocenie. Następnie przeprowadziliśmy research dotyczący wybranych specjalistów i zgromadzonej wokół nich liczbie obserwujących na LinkedInie, Facebooku oraz Instagramie. Jednocześnie przeglądaliśmy członków ich sieci i osoby, które algorytm danej platformy podpowiadał nam, jako użytkowników, którzy mogą nas zainteresować. W ten właśnie sposób powstała baza, którą możecie zobaczyć poniżej (tabelę możecie przewijać także w poziomie).
Jak możesz wykorzystać ten ranking?
Stuosobowa lista, nad którą pracowaliśmy to baza, z której skorzystać mogą zarówno Ci początkujący w świecie marketingu, jak i „starzy wyjadacze”. Dla tych pierwszych będzie ona swoistą skarbnicą — wykazem źródeł, z których warto korzystać podczas zdobywania wiedzy. Na kontach społecznościowych czy blogach wymienionych specjalistów znaleźć można nie tylko edukacyjne treści, ale też inspiracje do marketingowych działań i eksploracji.
A co jeżeli Wy sami działacie w branży wiele lat i znacie ją na wylot? Jak Wy skorzystacie z tego rankingu? Dzięki naszej bazie możecie nie tylko uzupełnić swoją marketingową panoramę o nowe twarze, ale też poznać zasięgi popularnych specjalistów. Warto też przyjrzeć się najchętniej obserwowanym kontom i zastanowić się, jakie rodzaje treści i taktyki zastosować także u siebie, aby zwiększyć widoczność w sieci.
100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku
Kolejność: od największej liczby obserwujących na LinkedIn
Michał Sadowski
Pasjonat natury i fotografii (wystarczy jedno spojrzenie na jego Instagram), ale przede wszystkim twórca Brand24 - narzędzia, które zna każdy, kto zajmuje się monitoringiem sieci. Do social listeningu używają go firmy z ponad 110 krajów! Michał jest absolwentem wrocławskiej politechniki, twórcą bestsellera „Rewolucja Social Media” i podcastu Growth Talks.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 52 460
Liczba obserwujących na Facebooku: 28 842
Liczba obserwujących na Instagramie: 59 100
Wojciech Herra
Handlowiec, podkaster (Herra On Air), mówca motywacyjny — zarażający optymizmem człowiek orkiestra. Założyciel firmy szkoleniowo-doradczej, która pokazuje swoim klientom, jak zwiększać efektywność sprzedaży. Jego profile w mediach społecznościowych to nie tylko codzienna dawka wiedzy od doświadczonego handlowca, ale przede wszystkim inspirujące treści, które motywują do zmian.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 33 811
Liczba obserwujących na Facebooku: 14 000
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 730
Marek Gonsior
Marketer z ponad 20-letnim doświadczeniem, doceniony wieloma nagrodami, otrzymał między innymi tytuł Dyrektora Marketingu Roku. Prelegent prestiżowych konferencji branżowych (np. I Love Marketing), który chętnie dzieli się swoją wiedzą. Właściciel Marketers, firmy, o której można przeczytać: „Nie jesteśmy agencją reklamową ani teoretykami marketingu. Jesteśmy market erami z krwi i kości”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 29 119
Liczba obserwujących na Instagramie: 93
Paweł Tkaczyk
Człowiek Roku PL Marketingu w 2012, strateg marki, pracuje między innymi z Agorą i Allegro. Mentor i autor trzech książek - „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Szkoli w zakresie brandingu, marketingu i social mediów. Autor bloga i właściciel firmy Midea. Jego profil na Instagramie to idealne połączenie humoru i wartościowych treści z zakresu designu, marki osobistej czy social mediów.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 28 495
Liczba obserwujących na Facebooku: 45 000
Liczba obserwujących na Instagramie: 26 000
Bogdan Sobiś
Specjalista od pozycjonowania stron, który nie boi się wyzwań. Swoją przygodę z digital marketingiem rozpoczął w 2005 roku. Właściciel agencji marketingowej SeoFox, którego Facebook to kopalnia (nie tylko) marketingowych ciekawostek. Dlaczego wybrał tę branżę i co najbardziej lubi w SEO/SEM? Odpowiedź na to pytanie podaje w swoim bio na LinkedIn: [...] najbardziej podoba mi się to, że nic nigdy nie będzie "podane na tacy", a strategie i taktyki to ciąg hipotez, które należy cały czas rozwijać i weryfikować.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 28 228
Liczba obserwujących na Facebooku: 170
Artur Wojczal
Prezes i założyciel agencji Widoczni, która obecna jest na rynku już 23 lata. Swoją pasję do digital marketingu i przygodę z nim rozpoczął w 1999 roku i od tej pory skutecznie pomaga swoim klientom skutecznie budować ich biznesy w sieci. Ma lata doświadczenia i zawsze jest na bieżąco z aktualnymi trendami w branży. Swoją wiedzą dzieli się nie tylko z uczestnikami szkoleń, ale też między innymi ze słuchaczami studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 28 044
Rahim Blak
Szkoleniowiec i przedsiębiorca. Współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej ☰ edrone - pierwszego eCRM dla eCommerce, agencji social media click community oraz założyciel i CEO holdingu Sapiency. ktualnie łączy technologię blockchain z branżą OZE. Twórca kierunku studiów podyplomowych "Zawód Social Media Manager" na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyk, który chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą poprzez live’y czy wywiady.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 24 490
Liczba obserwujących na Facebooku: 8 007
Liczba obserwujących na Instagramie: 8 305
Konrad Kwiatkowski
Specjalista od digital marketingu, e-commerce i strategii — łączy ze sobą światy start-upów i dużych korporacji, które potrzebują siebie nawzajem. Pomaga biznesom rozwijać skrzydła, budować długotrwałe relacje z klientami, optymalizować procesy i koszty. Head of Operations w agencji digitalowej Tigers. Jego credo to: „trust your people, help them grow and make them accountable”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 22 670
Łukasz Wudyka
Specjalista ds. Pozycjonowania SEO/SXO/SEM. Ekspert Google Maps, Google Moja Firma. Programuje w JavaScript, Java, Python, PHP, C#. Tworzy strony www na CMS: WordPress, PrestaShop, Megento. Uczestnik imponującej liczby popartych certyfikatami szkoleń z zakresu marketingu w sieci. Jego pasją jest także kreowanie wizerunku marek, a jak sam pisze: cele jego klientów, stają się jego celami. Właściciel odnoszącej sukcesy agencji marketingowej SEOSEM24, który chętnie angażuje się w akcje charytatywne.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 19 929
Liczba obserwujących na Facebooku: 2 033
Marcin Banaszkiewicz
Topowy głos polskiego LinkedIn, prowadzący pierwsze w Polsce szkolenie Strategia Marki Personalnej oparte na Inbound Marketing. Szkoli pracowników firm, wdrażając „Program Ambasador Marki Pracodawcy” zwiększający sprzedaż. CEO My Logo — agencji konsultingowej, która pomaga świadomym firmom maksymalizować zyski na rynku nowoczesnym.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 19 072
Liczba obserwujących na Facebooku: 700
Liczba obserwujących na Instagramie: 597
Barbara Piasek
CEO w Evenea. Jak sama o sobie pisze: „Chcąc mieć wygodne życie, pracowałam dużo i ciężko przez 12 lat. Dochodząc do kresu wytrzymałości fizycznej, zawróciłam o 180 stopni, kwestionując najczęściej wykorzystywane strategie w biznesie”. Teraz bazując na własnym prawie 20-letnim doświadczeniu, pomaga innym przedsiębiorcom budować dochodowe firmy, przy jednoczesnym zachowaniu wewnętrznego spokoju i energii. Autorka książek: „Sales Gate”, „Jak Pozyskiwać Klientów” oraz „Jak Sprzedawać Kursy”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 18 316
Liczba obserwujących na Facebooku: 14 000
Jacek Kotarbiński
Doświadczony ekonomista, marketer od 1990 roku! Autor, wykładowca MBA, inżynier, rynkolog. Ekspert marketingu, zarządzania marką, innowacji i zarządzania sprzedażą. Autor książki "Sztuka Rynkologii" (The Art of Marketology), pisze także dla Forbes Polska. Studiował ekonomię i zarządzanie nie tylko w kraju, ale też w Niemczech i Austrii. Prywatnie tropiciel absurdów — stworzył i prowadzi fanpage Bareizmy Wiecznie Żywe.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 18 198
Liczba obserwujących na Facebooku: 4 783
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 748
Greg Błażewicz
Założyciel i CEO SALESmanago — platformy specjalizującej się w automatyzacji marketingu. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Autor książki „Rewolucja z Marketing Automation”. Grzegorz wykłada na uczelniach wyższych i wspiera kolejne startupy.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 17 800
Liczba obserwujących na Facebooku: 783
Rafał Szymański
Założył z grupą ekspertów MarkaEksperta.pl, czyli projekt będący kontynuacją jego pracy jako fotografa biznesowego. Pomaga managerom i profesjonalistom z wolnych zawodów w budowaniu własnej marki eksperta w swojej dziedzinie poprzez analizę potencjału, planowanie komunikacji online i wdrożenie strategii marki osobistej danej osoby. Jego „Depresja to porywacz naszych dzieci” umieszczono w TOP10 TED Talk w 2019 roku.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 17 794
Liczba obserwujących na Facebooku: 418
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 302
Mirek Burnejko
Przedsiębiorca, założyciel i CEO Transparent World, partner Cool Guys Capital i współzałożyciel wMedia. Mieszka na Suwalszczyźnie, aktywnie działa w social mediach, prowadzi szkolenia między innymi z zakresu tworzenia płatnych newsletterów i pisania, które sprzedaje. Tworzy viralowe posty (np. na LinkedIn) o zasięgu setek tysięcy odbiorców.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 13 025
Liczba obserwujących na Facebooku: 629
Liczba obserwujących na Instagramie: 15 300
Anna Maria Wiśniewska
Od 2014 roku z pasją doradza w budowaniu marek personalnych i firmowych. Autorka książki „Twój wizerunek w social media” i twórczyni kursu online „LinkedIn w 7 krokach”. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Sama o sobie pisze, jest wielką zwolenniczką Social selling i Employee Advocacy — działań, w wyniku których pracownicy stają się promotorami firmy, w której pracują. Z jej postów na Instagramie i Facebooku dowiecie się, jak zadbać o wizerunek w social mediach.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 13 013
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 524
Liczba obserwujących na Instagramie: 12 800
Greg Albrecht
Doradca zarządów i właścicieli firm (Albrecht&Partners), anioł biznesu (NxtGen Angels) i autor podcastu dla przedsiębiorców i top menadżerów „Wszystkie Twarze Biznesu”. Jego domeny to: doradztwo, coaching, mentoring, inwestycje w startupy. Jego napakowane wskazówkami social media powinien zaobserwować każdy, kto prowadzi własny biznes.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 12 970
Liczba obserwujących na Facebooku: 4 690
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 137
Dagmara Pakulska
Jedna z TOP 25 Liderek LinkedIna według magazynu Forbes Women Polska. Kocha scenę, co widać po jej wystąpieniach — od lat gości na największych konferencjach marketingowych w Polsce, m.in. na I Love Marketing, czy National Sales Congress. Kocha wszystkie platformy społecznościowe — na co dzień zajmuje się budowaniem strategii dla lokalnych i globalnych marek, komunikacją w świecie online oraz prowadzeniem szkoleń.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 12 625
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 455
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 098
Grzegorz Miecznikowski
Szkoleniowiec, bloger, specjalista od marketingu. Pomaga pozyskiwać nowe leady sprzedażowe, efektywnie prowadzić profil lub stronę firmową, wdrażać program Employee Advocacy czy tworzyć efektywną strategię i procesy sprzedaży w social media. W jego social mediach znajdziecie tipy, jak realizować potencjał sprzedażowy swojej firmy i przeczytacie komentarze dot. otaczającej nas rzeczywistości — nie tylko marketingowej.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 12 558
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 858
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 179
Michał Kanarkiewicz
Mówca motywacyjny, Trener Strategicznego Myślenia, który szkoli pracowników firm, by myśleli skuteczniej i z szerszą perspektywą. Wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania sposobu, w jaki firma może urosnąć. Pracował między innymi z: PZU, Volvo, Siemens czy Heineken. Autor 4 książek o tematyce szachowej i strategicznej.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 12 529
Liczba obserwujących na Facebooku: 8 600
Liczba obserwujących na Instagramie: 9 916
Bartek Ziemiański
Trener LinkedIn — pomaga i pokazuje, jak poprawić profil, jak zdobyć pracę, klienta, jak optymalizować SEO na LinkedIn, jak sprzedawać i efektywnie wykorzystać platformę. Sam o sobie pisze: Jestem AKWIZYTOREM, pozyskuję dla moich klientów najcenniejszy zasób, jaki mają — czas. Aktualnie związany z Sharebee, czyli pierwszą w Polsce platformą dla firm, wspierającą programy Social Selling i Employee Advocacy.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 12 520
Artur Jabłoński
Prowadzi agencję social media & PPC Ads digitalk. Jest obowiązkowym prelegentem na największych konferencjach marketingowych takich jak Infoshare, I Love Marketing czy Mobile Trends. Autor szkoleń i książek — między innymi kultowej „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”. Prywatnie miłośnik stylu vintage, sztuki współczesnej i fan Tolkiena.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 11 909
Liczba obserwujących na Facebooku: 27 541
Liczba obserwujących na Instagramie: 7 199
Artur Kurasiński
Przedsiębiorca, mówca, twórca gier i komiksów. Analizuje i komentuje technologię z perspektywy ekonomicznej, socjologicznej i geopolitycznej. Współtwórca wielu polskich startupów. Stworzył komiks o technologiach i nauce dla dzieciaków z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć”. Tworzy kurasinski.com — jeden z najpopularniejszych tech-blogów w Polsce.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 11 644
Liczba obserwujących na Facebooku: 3 375
Liczba obserwujących na Instagramie: 11 186
Damian Sałkowski
Założyciel SENUTO, czyli platformy analitycznej oraz zestawu usług doradczych w zakresie SEO i marketingu w Google, z którego korzysta 15 tysięcy specjalistów. Autor książki „Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords”. W branży SEO działa już od ponad 10 lat.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 11 571
Liczba obserwujących na Facebooku: 409
Liczba obserwujących na Instagramie: 402
Radek Czahajda
Wyróżniony na liście opracowanej przez VISION - 15 kluczowych influencerów edukacji dorosłych w Europie. Szkoli i mówi o pracy z ludźmi, przywództwie, komunikacji, motywacji. Autor dwóch książek: Evidence Based HRM i Game Thinking w Praktyce. Nie tylko uczy efektywniejszego zarządzania sobą i innymi, ale też poświęca dużo czasu na działania prospołeczne.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 10 766
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 026
Liczba obserwujących na Instagramie: 686
Joanna Ceplin
Założycielka AkademiaSmartBrand.pl, autorka książki "Uwierz w swoją markę online", planera #ZnanaMarkaOnline, licznych kursów i szkoleń (między innymi: „Jak tworzyć angażujące treści”, „Zaplanuj swój Biznes w mediach społecznościowych”). Uczy innych, jak opowiadać swoje historie, budować silną markę i docierać do wymarzonych klientów. Z jej energetycznych wpisów w social mediach dowiecie się, jak rozwijać swój biznes z online.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 10 117
Liczba obserwujących na Facebooku: 37 269
Liczba obserwujących na Instagramie: 37 100
Joanna Drabent
Specjalistka od PR-u, założycielka Prowly, czyli narzędzia dla specjalistów PR, które jest używane już przez ponad 1000 marek z całego świata! Uznana przez Forbes za jedną z topowych założycielek startupów w Europie.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 10 047
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 534
Natalia Hatalska
Analityczka trendów, założycielka i CEO infuture institute - instytutu prognostycznego skupiającego się na identyfikacji i opisywaniu kluczowych trendów oraz wskazaniu, jakie mogą mieć wpływ na gospodarkę i określone marki. Autorka książki “Wiek paradoksów” i jednego z najpoczytniejszych blogów w Polsce.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 9 962
Liczba obserwujących na Facebooku: 39 000
Liczba obserwujących na Instagramie: 10 700
Krzysztof Marzec
Specjalista SEO, Google Ads & Analytics, autor książek i kursów online. CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier. Pracował między innymi dla takich marek jak Allegro, Interia czy Grupa RMF. Prelegent licznych konferencji branżowych (I Love Marketing, SEM Camp, MobileTrends).
Liczba obserwujących na LinkedIn: 9 737
Liczba obserwujących na Facebooku: 203
Piotr Bucki
Specjalista od komunikacji wizerunkowej, PR-u, strategii marketingowych i UX. Wykłada na trzech uniwersytetach. Sam w swoim bio na LinkedIn określa się jako współczesnego Hermesa - jest mistrzem researchu, a dzięki połączeniu różnych inspiracji, potrafi stworzyć nowe rozwiązania. Na jego blogu znajdziecie nie tylko teksty dotyczące marketingu i brandingu, ale też psychologii i stylu życia.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 9 663
Liczba obserwujących na Facebooku: 7 244
Liczba obserwujących na Instagramie: 4 901
Barbara Stawarz-Garcia
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej, która w branży internetowej działa od 2005 roku. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku”i współautorka wielu innych książek dot. marketingu. Prowadzi agencję content marketingową Happy Content i… biuro podróży Hola Cuba!
Liczba obserwujących na LinkedIn: 9 641
Liczba obserwujących na Facebooku: 2 578
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 313
Michał Bąk
Współwłaściciel ecommerce.pl - przestrzeni praktyków polskiej branży e-commerce. Buduje też największą polską społeczność przedsiębiorców Founders, która oferuje członkom wiedzę founderów w jednym miejscu, warsztaty rozwojowe, wartościowy networking i zweryfikowaną bazę mentorów.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 9 637
Liczba obserwujących na Facebooku: 742
Kamila Rowińska
Założycielka Fundacji Kobieta Niezależna, inwestorka i certyfikowany coach. Wspiera innych w zwiększaniu efektywności biznesowej i osobistej. Uczy sprzedaży, budowania zespołu i asertywności. Autorka 8 książek i licznych szkoleń. Inspiruje do tego, aby nie marnować więcej czasu!
Liczba obserwujących na LinkedIn: 8 875
Liczba obserwujących na Facebooku: 14 973
Liczba obserwujących na Instagramie: 79 200
Ryszard Jellinek
Od 2002 roku prowadzi agencję interaktywną JELLINEK i autor książki „Trzy filary biznesu w Internecie. Kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych”. Pomaga swoim klientom budować przewagę nad konkurencją dzięki wykorzystaniu internetu. Pracuje nad strategiami zarówno dla małych firm lokalnych, jak i rozpoznawalnych brandów.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 8 755
Paulina Mazur
Promuje i szkoli z zakresu odpowiedzialnego i angażującego employer brandingu. Wspiera pracodawców w marketingu rekrutacyjnym i komunikacji wewnętrznej. Pokazuje, jak czerpać z różnorodności pokoleniowej w procesie budowania silnych zespołów. Jest prelegentką na polskich i zagranicznych konferencjach oraz wydarzeniach firmowych. Organizuje szkolenia i warsztaty on-line i off-line.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 8 424
Liczba obserwujących na Facebooku: 521
Liczba obserwujących na Instagramie: 509
Adrian Gamoń
Mówca i trener biznesu. Założyciel agencji OPTION 360 Agency (Social Frame). Od 2018 roku całkowicie poświęca się projektom strategicznym i edukacji. W swoim bio na LinkedIn pisze: “WIERZĘ W MOC SŁÓW I TO, ŻE WSZYSTKO JEST POŁĄCZONE”. Jego Instagram to miejsce, w którym znajdziecie wiedzę z zakresu social sellingu, personal brandingu, a także liczne inspiracje.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 8 255
Liczba obserwujących na Facebooku: 862
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 042
Piotr Chmielewski
Szkoleniowiec i założyciel agencji Social Media Now, która jest oficjalnym organizatorem Social Media Week w Polsce, czyli wydarzenia skupiającego profesjonalistów z branży medialnej, marketingowej i technologicznej. Profile Piotra w mediach społecznościowych to nie tylko dokumentacja licznych osiągnięć zawodowych, ale też wyraz jednej z jego pasji, czyli podróży.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 7 713
Liczba obserwujących na Facebooku: 7 844
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 406
Paweł Sala
Mówca i współzałożyciel FreshMail - intuicyjnego programu do wysyłania newsletterów, mailingów i autoresponderów. Autor książki “Świeże podejście do email marketingu”, podcastu i licznych artykułów dotyczących marketingu i biznesu online. Prywatnie pasjonat spadochroniarstwa, snowboardu i nurkowania.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 7 613
Liczba obserwujących na Facebooku: 814
Kamil Kozieł
Specjalista od storytellingu, wystąpień publicznych i animacji. Pomaga swoim klientom przygotowywać prezentacje zarówno na globalne konferencje, jak i spotkania firmowe czy lokalne wydarzenia. Prowadzi warsztaty z zakresu storytellingu i prezentacji, a sam bierze udział w konferencjach jako prelegent oraz prowadzący. Jest założycielem Prezart, czyli firmy, która pomaga tworzyć prezentacje, które ciekawią i bawią odbiorców.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 7 298
Liczba obserwujących na Facebooku: 2 253
Liczba obserwujących na Instagramie: 4 676
Monika Czaplicka
Szefowa agencji Social media Wobuzz, zajmuje się optymalizacją reklam na Facebooku i Instagramie. Tworzy dla swoich klientów strategie komunikacji w mediach społecznościowych, efektywnie działające profile i lejki sprzedażowe. Zajmuje się też szkoleniem zespołów w zakresie social media marketingu. Popularność (nie tylko w branży) przyniosło jej facebookowe konto „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 7 188
Liczba obserwujących na Facebooku: 4 946
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 967
Franciszek Georgiew
CEO Tigers - jednej z najbardziej znanych agencji digitalowych w Polsce, którą zbudował zainspirowany ideą, o ile lepsze mogą stać się standardy branżowe. Uczestnik licznych konferencji i szkoleniowiec. Członek jury Effie 2021 - konkursu, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 7 160
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 815
Liczba obserwujących na Instagramie: 3 519
Ewa Wysocka
Założycielka i CEO Tribe47 - agencji specjalizującej się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i sprzedażowych. Założycielka PortalYogi, czyli największego w Polsce portalu yogi online. Prelegentka na takich konferencjach jak TEDxKazimierz Salon, I Love Marketing czy I Love Ecommerce. Uczy jak skalować biznesy i tworzyć skuteczne lejki sprzedażowe.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 616
Liczba obserwujących na Facebooku: 878
Liczba obserwujących na Instagramie: 449
Marta Klimowicz
Mentorka, head of growth (uznanej za jedną z najszybciej rozwijających się firm z branży tech w Europie Środkowej) Monterail. Założycielka BalansPL - fundacji działającej na rzecz zwiększenia widoczności kobiet w życiu publicznym. Jej profil na Facebooku to źródło opatrzonych trafnym komentarzem newsów i ciekawostek ze świata biznesu.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 415
Liczba obserwujących na Facebooku: 197
Kamil Bolek
Specjalista ds. influencer marketingu, PR i content marketingu. CMO, członek zarządu LTTM, czyli największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Wykładowiec, szkoleniowiec i prelegent. Autor licznych artykułów, badań i analiz. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 392
Liczba obserwujących na Facebooku: 305
Liczba obserwujących na Instagramie: 562
Katarzyna Dworzyńska
Zarządza agencją public relations - PR Calling, która działa od 2014 roku. Jej specjalizacją są działania z zakresu PR-u produktowego, korporacyjnego, employer brandingu i social mediów. Prelegentka licznych konferencji, ekspertka przy Polskim Funduszu Rozwoju i autorka publikacji w magazynach branżowych. Na swoich profilach dzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi prowadzenia biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie pasjonatka crossfitu i zdrowego lifestyle’u.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 381
Liczba obserwujących na Facebooku: 553
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 648
Anna Ledwoń-Blacha
Współzałożycielka More Bananas — agencji kreatywnej zajmująca się digital marketingiem, social media, kampaniami kreatywnymi i strategią. Autorka newslettera #Ledwoletter: o marketingu i życiu. Jak sama o sobie pisze — szkolenia, konferencje oraz konsultacje i warsztaty to jej chleb powszedni. Oprócz wskazówek ze świata digital marketingu na jej profilach w social mediach odnajdziecie też zdjęcia roślin, ukochanych psów i fotografie z podróży.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 338
Liczba obserwujących na Facebooku: 902
Liczba obserwujących na Instagramie: 6 437
Maciek Budzich
Autor bloga mediafun, komentator nowych mediów, pasjonat nowych technologii i tego, jak można je wykorzystać w budowaniu marki. Organizuje wydarzenia i konferencje związane z internetem i społeczeństwem informacyjnym takie jak TUBA czy MediafunLAB. Jest jurorem w branżowych konkursach, a sam wyróżniony został między innymi nagrodą „Bloger odpowiedzialny społecznie”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 204
Liczba obserwujących na Facebooku: 5 590
Liczba obserwujących na Instagramie: 17 127
Marcin Osman
Autor książek (m.in. „Biznes ci ucieka”, „Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”), przedsiębiorca, który sam o sobie pisze, że sprzedaż jest jego tlenem. Prezes zarządu w OSMpower, wydawnictwie, które skupia się na dostarczaniu polskim odbiorcom bestsellerowych książek amerykańskich przedsiębiorców. Szkoleniowiec, a prywatnie miłośnik crossfitu i podróży.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 013
Liczba obserwujących na Facebooku: 12 598
Liczba obserwujących na Instagramie: 33 703
Jacek Kłosiński
Za pomocą swojego bloga pomaga właścicielom małych biznesów rozwijać swoją działalność i zwiększać zyski. Autor kursu: Przez treści do klienta. Jego bloga czyta każdego miesiąca ponad 80 000 osób, a oprócz Facebooka i Instagrama prowadzi także kanał na YouTube i podcast.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 6 011
Liczba obserwujących na Facebooku: 20 627
Liczba obserwujących na Instagramie: 13 757
Karol Dziedzic
Specjalista łączący SEM, SEO oraz analitykę internetową w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Wykłada na krakowskim AGH i poznańskim Collegium da Vinci. Szkoleniowiec, trener i specjalista Google Ads i Google Analytics. Prywatnie miłośnik fotografii i klasycznej motoryzacji.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 5 829
Liczba obserwujących na Facebooku: 745
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 168
Maciej Aniserowicz
Założyciel slowbiz — projektu, który narodził się ze zmęczenia wszechobecnym wyścigiem szczurów. Maciek uczy internetowych twórców i przedsiębiorców, jak prowadzić biznes bez „zarzynania się” i rozwijać go w sieci m.in. dzięki social mediom i e-mail marketingu. Autor bestsellerowej książki „Zawód: Programista”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 5 667
Liczba obserwujących na Facebooku: 4 138
Liczba obserwujących na Instagramie: 10 995
Jakub Biel
Specjalista od niestandardowych kampanii reklamowych, obok których odbiorcy nie mogą przejść obojętnie. Autor pierwszego w Polsce kursu dot. TikToka. Współpracował między innymi z takimi firmami jak Onet, Allegro, Universal Music czy Decathlon. Pomaga swoim klientom tworzyć kreatywne kampanie, prowadzi konsultacje marketingowe i audyty social mediów. Jest też mistrzem wystąpień i konferencji.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 5 020
Liczba obserwujących na Facebooku: 25 033
Liczba obserwujących na Instagramie: 3 382
Marcin Kordowski
Marketingiem w Internecie zajmuje się od 10 lat. Właściciel agencji Kordowski Digital. Współautor książki „Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki” i autor licznych artykułów z zakresu SEO i digital marketingu. Prywatnie fan rocka i zdrowego lifestyle’u.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 4 941
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 240
Liczba obserwujących na Instagramie: 215
Wojtek Kardyś
Ekspert od komunikacji Internetowej, digital marketingu i personal brandingu, a zawodowo filozof i scenarzysta. Od 2017 roku właściciel agencji produkcyjno-konsultingowej Good For You. Autor kursu Twitter bez Tajemnic, mówca konferencyjny i twórca audycji radiowej — Cotygodniowy Przegląd Internetu. Prywatnie pasjonat dobrych książek, filmów i cross-fitu.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 4 907
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 098
Liczba obserwujących na Instagramie: 3 113
Robert Marczak
Marketer specjalizujący się w optymalizacji wskaźników konwersji i lead generation. Konsultant w Takaoto.pro — butikowej agencji SEO. Autor bloga marczak.me. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się nie tylko blogu, ale też na łamach prasy branżowej (np. Marketer+, Online Marketing) i na konferencjach poświęconych tematyce marketingu i sprzedaży.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 4 619
Liczba obserwujących na Facebooku: 358
Liczba obserwujących na Instagramie: 423
Michał Żebrowski
Specjalista od SEO w AdLike — warszawskiej agencji interaktywnej. Jak sam pisze w swoim bio na LinkedIn: „Wypozycjonowałem ponad 250 stron internetowych i przeprowadziłem drugie tyle kampanii w Google Ads, które zdobywają klientów lub sprzedają produkty w eCommerce”. Współwłaściciel PushAd — platformy dedykowanej marketing automation.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 4 563
Bartek Sibiga
Współzałożyciel Fanadise i CEO w DDOB (Daily Dose of Beauty) - działającej na rynku od 7 lat agencji influencer marketingu o świeżym spojrzeniu. Autor podcastów, miłośnik sportów ekstremalnych — Mistrz Polski w freeskiingu!
Liczba obserwujących na LinkedIn: 4 155
Liczba obserwujących na Facebooku: 823
Liczba obserwujących na Instagramie: 15 627
Jakub Węgrzyn
Specjalista od content marketingu i PR- u we wrocławskiej agencji Media Choice. Prywatnie miłośnik sztuki i designu, co na pierwszy rzut oka widać na jego Instagramie. Autor artykułów branżowych m.in. dla NowyMarketing. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 4 072
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 056
Martyna Tarnawska
Absolwentka studiów MA Digital Management w Hyper Island w Londynie i zarządzania reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. Na swoim koncie ma ponad 1000 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów, content marketingu i marketingu internetowego! Obecnie pracuje jako service design lead & digital marketing trainer w Socjomanii, czyli firmie konsultingowej i szkoleniowej pomagającej klientom odnaleźć się w świecie digital marketingu.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 708
Liczba obserwujących na Facebooku: 501
Liczba obserwujących na Instagramie: 810
Justyna Jędrzejczyk
Employer Branding & Business Manager w Bulldogjob, czyli przestrzeni dla społeczności IT, w której pracodawca co miesiąc ma dostęp do ponad 160 tysięcy programistów, testerów i innych specjalistów IT z całego świata. Obserwujcie jej publikacje na LinkedIn między innymi po to, aby dowiedzieć się, jak budować pozytywny wizerunek pracodawcy.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 681
Magda Urbaniak
Sama siebie nazywa ambasadorką rolnictwa. Założycielka agencji MaxTractor, specjalizującej się w agro marketingu i nowoczesnych technologiach. Ma już ponad 10-letnie doświadczenie we wspieraniu klientów w budowaniu silnych marek. Wykłada na uczelniach, edukuje w zakresie komunikacji, jest autorką książki „Agro Marketing - Skuteczna Strategia”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 675
Liczba obserwujących na Instagramie: 7 510
Katarzyna Młynarczyk
Współwłaścicielka Socjomanii, przedsiębiorca, specjalistka od digital marketingu, customer journey i digitalizacji usług. Wykłada na uniwersytetach i współpracuje z ambasadami: Wydziałem Handlu Ambasady Izraela w Polsce i Ambasadą Kanady. Współautorka książki „Rzemieślnicy”.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 571
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 653
Liczba obserwujących na Instagramie: 815
Paweł Danielewski
Ekspertem marketingu internetowego, który w ciągu ostatnich 5 lat pomógł wygenerować swoim klientom ponad 100.000.000 zł w sprzedaży online. Twórca programów edukacyjnych (Akademia Expertów) dotyczących marketingu, z których korzystają tysiące przedsiębiorców i marketerów w Polsce.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 542
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 296
Liczba obserwujących na Instagramie: 3 316
Alek Cierniewski
CEO w Semcore, czyli pierwszej i jedną z najlepszych agencji SXO w Polsce. Jak pisze w swoim bio na LinkedIn, jego słowo klucz to sprzedaż. Nie tylko maksymalizuje ją u swoich klientów, ale też uczy, jak sprzedawać. Śledźcie jego publikacje między innymi po to, aby poznać kulisy branży.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 435
Liczba obserwujących na Instagramie: 269
Wojciech Ławniczak
Doradca, projektant usług, wykładowca. Specjalista od wdrażania innowacji zorientowanych na klienta. Oprócz pracy projektanckiej i doradczej prowadzi też panele dyskusyjne, warsztaty, prezentacje i szkolenia. Współwłaściciel Very Human Services, współzałożyciel Service Design Polska, współtwórca projektu PaxExperience.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 305
Liczba obserwujących na Facebooku: 616
Wojciech Bizub
Właściciel agencji WBIZNES, która pomaga klientom w skalowaniu ich biznesów i kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Autor książki #OdczarujMarketing i prelegent największych konferencji biznesowych. Prowadzi bloga o marketingu, tworzy podcasty i kursy online (m.in. jak zbudować plan marketingowy w 12 krokach).
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 265
Liczba obserwujących na Facebooku: 3 815
Liczba obserwujących na Instagramie: 3 886
Jacek Szlak
Redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie. Marketingiem zajmuje się od 1997 roku. Publicysta specjalizujący się w komunikacji marketingowej i sztuce reklamy. Wykładowca, autor książki „Opowieści w marketingu” oraz współautorów książki „Praktyka brandingu”. Skrupulatny obserwator nie tylko nowych mediów, ale życia w ogóle — co można zobaczyć na jego fotografiach, które prezentuje na Instagramie.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 215
Liczba obserwujących na Facebooku: 902
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 455
Agata Chmielewska
Freelancerka z ponad 12-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i e-commerce. Swoje umiejętności wykorzystuje, pomagając sklepom internetowym i firmom zwiększać konwersje. Blogerka, podcasterka i autorka darmowego kursu mailowego „Zwiększ sprzedaż na stronie i w sklepie”. Zawsze uśmiechnięta — w sieci znana jako... Kurczak!
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 062
Liczba obserwujących na Facebooku: 805
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 199
Dagmara Kokoszka-Lassota
Z marketingiem związana od 2011 roku. Certyfikowany strateg, dyplomowana specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Uczestniczka branżowych konferencji (np. I Love Marketing), mentorka na Uniwersytecie Wrocławskim i autorka e-booka dot. reklam na Facebooku. Zawodowo związana z Socjomanią.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 3 041
Liczba obserwujących na Facebooku: 3 032
Agnieszka Pająk
Doświadczony PR & e-Marketing Manager, specjalistka od internetu, komunikacji i social mediów. CEO w My Way Media — PR & digital marketing. W kręgu jej zawodowych zainteresowań jest także employer branding i personal branding. Wykłada na wrocławskim SWPS-ie. Prywatnie entuzjastka podróży i poszukująca piękna pasjonatka designu.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 875
Liczba obserwujących na Facebooku: 532
Liczba obserwujących na Instagramie: 7 391
Ola Gościniak
Pasjonatka WordPressa, która ułatwia początkującym samodzielnie stworzyć własną, nowoczesną stronę WWW i rozwijać biznes online. Autorka książki „Bądź online” i założycielka fejsbukowej grupy „Jesteśmy interaktywne”. Tworzy newsletter i podcast, który inspiruje słuchaczy do założenia swojego miejsca w sieci, nawet jeśli nie mają dużego budżetu.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 867
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 348
Liczba obserwujących na Instagramie: 12 091
Katarzyna Sowicka
Head of Content w adCookie, czyli wrocławskiej agencji zorientowanej na partnerstwo i relacje, która kompleksowo pomaga markom rosnąć. Prelegentka na branżowych konferencjach (np. I DESIGN). Z wykształcenia edytor, wykłada na kierunku Marketing Internetowy w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 723
Liczba obserwujących na Instagramie: 157
Maciej Wróblewski
CEO i współzałożyciel AdRebellion — agencji marketingowej, która wierzy, że sława marki jest drogą do wzrostu przychodów. Tworzy kanał na YouTube — Videokracja, który zasubskrybować musi każdy, kto chce zacząć działania na tej platformie. Prelegent wyróżniony między innymi na konferencji I Love Marketing.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 558
Liczba obserwujących na Facebooku: 635
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 077
Adrian Gorzycki
Pomysłodawca, współwłaściciel i prowadzący Przygody Przedsiębiorców — kanału, który subskrybuje już ponad 100 tysięcy użytkowników. Pomaga budować marką ekspozycję medialną, tworzyć kanały YouTube i tym samym zwiększać świadomość. Zwolennik metodyki Design Thinking oraz Lean Startup. Jeżeli szukacie inspirujących lektur, koniecznie zajrzyjcie na jego social media.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 463
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 376
Liczba obserwujących na Instagramie: 5 482
Kamil Porembiński
Prowadzi firmę hostingową Thecamels, która określa się jako pierwsza w Polsce przyjazna firma hostingową, która nie świadczy supportu, a realnie pomaga swoim użytkownikom. Swoim doświadczeniem dzieli się, prowadząc szkolenia, audyty i konsultacje z zakresu SEO/SEM, mediów społecznościowych, e-commerce, zarządzania Agile oraz technologii informatycznych. Człowiek wielu pasji — nurkuje, pilotuje i żegluje.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 459
Liczba obserwujących na Facebooku: 177
Liczba obserwujących na Instagramie: 1000
Monika Kołodziejczyk
Specjalistka, która może pochwalić się 10-letnim doświadczeniem w branży online i szeroką wiedzą w realizacji projektów marketingowych, tworzeniu rozwiązań biznesowych, sporządzaniu raportów i analiz. Odnosi sukcesy w tworzeniu strategii komunikacji i budowaniu wizerunku marki. CEO #ThinkDigital — agencji digital marketingu i Big Data.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 448
Liczba obserwujących na Facebooku: 752
Bartłomiej Rak
Przedsiębiorca, Doradca Zarządu w Socjomania — jego doświadczenie to ponad 2500 godzin szkoleniowych i konsultingowych. Pasjonat internetu i social mediów. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wykładając między innymi na AGH, UJ, WSE, WSB i WSIZ. Autor licznych artykułów o social media marketingu, które ukazały się między innymi w Marketingu w Praktyce i Marketerze+.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 381
Liczba obserwujących na Facebooku: 3 537
Liczba obserwujących na Instagramie: 838
Adam Grzesik
Przedsiębiorca, którego misją jest pomaganie innym przedsiębiorcom. Specjalista w poprawie systemów sprzedaży, pozyskiwaniu i utrzymania klientów oraz budowania zespołów. Praktyk z dwunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu własnych biznesów. Autor szkoleń on-line i off-line.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 239
Liczba obserwujących na Facebooku: 1 839
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 332
Andrzej Ogonowski
Od 2006 roku pracuje w Comvision, zaczynał jako programista, a w 2008 został product managerem. W 2014 roku założył Legendary.pl — miejsce, w którym tworzy nieszablonowe kampanie marketingowe i PR-owe dla marek. Interesuję się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowym. Jego pasją jest fotografia — w 2018 roku założył więc brodografy.pl.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 119
Liczba obserwujących na Facebooku: 274
Liczba obserwujących na Instagramie: 501
Katarzyna Granops-Szkoda
Trenerka z zakresu marketingu na Facebooku, odpowiada za strategię marki SprawnyMarketing.pl, zajmuje się promocją szkoleń, a także organizacją wielokrotnie wspominanej już w tym rankingu konferencji I Love Marketing. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą w branżowych artykułach i webinarach.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 2 073
Liczba obserwujących na Facebooku: 529
Liczba obserwujących na Instagramie: 561
Grzegorz Miłkowski
CEO i współzałożyciel ContentHouse — agencji full service content marketing, która tworzy wciągających historii wokół marek i produktów. Brał udział w konferencji I Love Marketing 2020 - to był jego debiut i od razu zajął pierwsze miejsce wśród prelegentów! Jego publikacje i komentarze znalazły się między innymi w Marketer+, Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Money.pl.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 998
Liczba obserwujących na Facebooku: 145
Liczba obserwujących na Instagramie: 269
Wojciech Telenga
Lider sprzedaży z ponad 12-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w sprzedaży wielokanałowej, e-commerce, marketingu i modelach abonamentowych. Bierze udział w branżowych wydarzeniach (występował m.in. na Sales Angels z tematem: "Pułapki cyfrowych transformacji w dziale handlowym”). Head of Sales Transformation w Deloitte.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 975
Wojtek Mazur
Ekspert od strategii content marketingowych i link buildingowych. Założyciel i CEO Elephate — agencji content marketingowej, która w swoich działaniach kieruje się etyką, przejrzystością, wiedzą i pasją. Prelegent na konferencji I Love Marketing 2020. Interesuje się sportem, nurkowaniem i fotografią.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 960
Liczba obserwujących na Facebooku: 117
Liczba obserwujących na Instagramie: 196
Szymon Lisowski
CEO i Digital Marketing Lead w Socjomania. Może pochwalić się nie lada osiągnięciem — w 2014 r. zostałem najmłodszym na świecie trenerem Digital Marketing Institute. Dzieli się swoją wiedzą, publikując artykuły branżowych czasopismach, takich jak „Marketer+”, „Sprawny.marketing” czy „Marketing w praktyce”. Współautor podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka”
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 842
Liczba obserwujących na Facebooku: 619
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 039
Piotr Dębowski
Specjalista z 15-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym, który zajmował się pozycjonowaniem stron internetowych dla ponad 600 marek. Szkoli z zakresu SXO, SEO, analityki internetowej oraz Google Ads. Dyrektor działu SEM w agencji digital marketingowej AdVist, wykładowca na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 824
Michał Matysiak
Właściciel Invest Studio, w którym razem ze swoim zespołem zajmuje się produkcją filmową i zdjęciową oraz marketingiem sprzedaży. Michał swoją przygodę z fotografią rozpoczął w 2003 roku i obecnie współpracuje z największymi firmami w kraju. Uczestnik licznych konferencji (m.in. E!Marketing oraz I Love Marketing).
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 810
Liczba obserwujących na Facebooku: 255
Liczba obserwujących na Instagramie: 1 116
Grzegorz Borowiecki
Sam siebie określa nadsztygarem marketingu. Od 2017 prowadzi agencję kreatywną WUNDERTEAM, której działaniom przyświeca śląski pragmatyzm i która współpracowała między innymi z takimi markami jak ING, Colgate czy Goplana. Chlebem powszednim są dla niego wszelkiego rodzaju wystąpienia, czy to w czasie paneli dyskusyjnych czy konferencji branżowych.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 795
Liczba obserwujących na Facebooku: 342
Liczba obserwujących na Instagramie: 533
Karolina Kociołek
Social Media Lead w Socjomania. Współpracowała z takimi klientami jak Acer Polska, Jack Wolfskin Polska, PZU czy Decathlon Polska. Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Teksty jej autorstwa znajdziecie między innymi w "Marketerze+" i "Marketingu przy Kawie". Jej poza marketingowe pasje to turystyka górska, planszówki i dobre jedzenie.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 791
Liczba obserwujących na Instagramie: 662
Tomasz Brusik
Ekspert od social mediów, który współpracował z ponad setką marek. Jego teksty są regularnie publikowane w najważniejszych magazynach branżowych w Polsce. Jako ekspert od social mediów i virali dzieli się wiedzą na eventach i konferencjach. Nic dziwnego — tworzy jeden z najpopularniejszych w Polsce blogów o mediach społecznościowych — rysujefejsbuki.pl.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 674
Liczba obserwujących na Facebooku: 17 285
Liczba obserwujących na Instagramie: 2 416
Mariusz Maćkowiak
Szkoleniowiec, praktyk i konsultantem w obszarze digital marketingu. Pomaga swoim klientom osiągać cele wizerunkowe — specjalizuje się w brand i employer brandingu. Digital Marketing Manager w Grape Up — firmie będącej ekspertem w dziedzinie wykorzystania technologii cloud native oraz podejścia DevOps w produkcji oprogramowania. Śledźcie jego posty na Instagramie i poznajcie wskazówki dotyczące działań w sieci.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 668
Liczba obserwujących na Facebooku: 770
Liczba obserwujących na Instagramie: 772
Tomasz Stopka
Właściciel i ekspert SEO w SEMURAI — niewielkiej, ale ambitnej agencji zajmującej się marketingiem w wynikach wyszukiwania. Analizy, audyty i konsultacje to nie tylko jego praca, ale też pasja. Twórca VRnews.pl — serwisu dla osób zainteresowanych tematem VR, MR oraz AR.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 658
Liczba obserwujących na Facebooku: 233
Liczba obserwujących na Instagramie: 358
Anna Rząca
Doświadczony trener biznesu coach i konsultant HR. Pomaga swoim klientom w osiąganiu trwałych wyników i stawaniu się liderami. Współzałożycielka i współwłaścicielka firmy konsultingowo-szkoleniowej DOTWAY Learning & Development Solutions. Jej motto? Kultura zjada strategię na śniadanie.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 601
Liczba obserwujących na Facebooku: 183
Liczba obserwujących na Instagramie: 124
Ewelina Podrez-Siama
Ekspertka SEO z ponad 11-letnim doświadczeniem, założycielka i prezeska w Fox Strategy — wrocławskiej agencji marketingu internetowego, która zajmuje się wsparciem strategicznym sklepów internetowych i serwisów www. Autorka newslettera o marketingu i moderatorka pokoju SEO Talks w Clubhouse. Miłośniczka psów, autorka bloga i książek kulinarnych w nurcie keto. Kobieta orkiestra.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 539
Liczba obserwujących na Facebooku: 36 696
Liczba obserwujących na Instagramie: 609
Krzysztof Karaś
Zajmuje się marketingiem internetowym/tradycyjnym, brandingiem, grafiką użytkową oraz jej projektowaniem. Autor bloga Branding Monitor, na którym dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą między innymi z zakresu kreowania marki. Właściciel agencji brandingowej Cuccaburra.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 458
Paulina Maslich
Współzałożycielka firmy konsultingowo-szkoleniowej DOTWAY L&D Solutions. Wspiera klientów w odkrywaniu ich potencjału i rozwijaniu kompetencji. Ma za sobą podróż dookoła świata (która zaczęła się w Łowiczu), a szkolenia prowadzi na 4 kontynentach. Podczas swojej kariery korporacyjnej pracowała z Shell, Google i Microsoft.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 413
Liczba obserwujących na Facebooku: 209
Liczba obserwujących na Instagramie: 104
Max Cyrek
CEO w Cyrek Digital — agencji interaktywnej, która dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu internetowego. Specjalista od SEO, projektant stron internetowych i konsultant ds. marketingu cyfrowego z ponad 10-letnim doświadczeniem. Jego motto? If the sky is the limit, find a higher sky. Fan efektywności i pracy zadaniowej z nastawieniem na ROI.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 369
Liczba obserwujących na Facebooku: 265
Liczba obserwujących na Instagramie: 372
Sylwia Dąbrowska
Właścicielka marki Teacherka - video, live, podcast. Swoich klientów uczy prezentacji przed kamerą i prezentacji scenicznej, a także wykorzystania wideo do budowania marki. Autorka kursu, w którym pokazuje, jak używać Canvy do tworzenia contentu wideo, który buduje relacje, angażuje i sprzedaje. Obserwujcie jej Instagrama, na którym dzieli się trikami, które ułatwią pracę z wideo.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 264
Liczba obserwujących na Facebooku: 658
Liczba obserwujących na Instagramie: 12 650
Bartosz Popiel
Auto bloga Liczy Się Wynik (jednego z największych blogów na temat przedsiębiorczości w Polsce), mailingu "Liczy Się Newsletter", książki „Liczy się wynik” oraz podcastu. Dzieli się swoją wiedzą i ponad 10-letnim doświadczeniem z młodymi przedsiębiorcami, którzy zbudować dochodowy i stabilny biznes na lata.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 238
Liczba obserwujących na Facebooku: 2 087
Liczba obserwujących na Instagramie: 6 943
Marcel Opiłka
Specjalista w budowaniu strategii marketingowej z 15-letnim międzynarodowym doświadczeniem w realizacji strategii marketingowych i sprzedażowych oraz w zarządzaniu projektami. Ekspert z rozległą znajomością rynku niemieckiego. Wierzy, że zaufanie i dbałość o szczegóły to podstawa i na nich opiera swoje działania.
Liczba obserwujących na LinkedIn: 1 209
Liczba obserwujących na Facebooku: 106