Linki nofollow i dofollow - baner.

Linki nofollow i dofollow — poznaj ich rolę w pozycjonowaniu strony internetowej

1. Definicja i krótka historia atrybutu nofollow2. Czy atrybut nofollow ma znaczenie dla linkbuildingu i pozycjonowania?3. Nofollow a noindex — jaka jest różnica?4. Jak sprawdzić, czy linki na stronie mają atrybut nofollow? Prosta instrukcja5. Różnorodność jest ważna… także w linkbuildingu Jednym z najważniejszych procesów, wpływających na zwiększenie widoczności w sieci jest linkbuilding, czyli pozyskiwaniem odnośników,…

Szczegóły
Baner ranking - poprawiony.

Ranking 100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku

1. W jaki sposób wybraliśmy osoby do naszego rankingu?2. Jak możesz wykorzystać ten ranking?3. 100 polskich osobowości marketingowych, które warto obserwować w 2022 roku     Kolejność: od największej liczby obserwujących na LinkedIn Na fali popularności wszelkiego rodzaju podsumowań i rankingów, które szczególnie często zaczęły się pojawiać się pod koniec roku, postanowiliśmy także stworzyć swoją własną…

Szczegóły
Silosowanie - baner.

Silosowanie — sposób na ustrukturyzowanie Twojej strony

1. Czym jest silosowanie (ang. siloing)?2. Po co stosować silosing? Korzyści, które daje3. Silosowanie fizyczne4. Silosowanie wirtualne5. Jak silosować swoją stronę?6. Silosowanie ważnym elementem pozycjonowania strony Odpowiednie linkowanie wewnętrzne i architektura strony to fundamenty, dzięki którym Wasze witryny będą rankować w wyszukiwarce na większą liczbę pożądanych fraz kluczowych. W samym przewodniku Google po optymalizacji przeczytać…

Szczegóły
SEO mity - baner.

Nie wierzysz w jednorożce? To przestań wierzyć też w tych 10 SEO mitów!

1. SEO umiera/umarło 2. Pozycjonowanie da Ci gwarancję wysokiego miejsca w Google3. W SEO liczy się tylko zdobycie pierwszej pozycji4. Rozliczenie za efekt to jedyna słuszna forma współpracy5. Wartościowe treści same się obronią6. Raz osiągnięte wyniki zostają na zawsze7. Research słów kluczowych przestał mieć znaczenie8. Linkowanie w swoich treściach do innych stron szkodzi witrynie9. Media społecznościowe…

Szczegóły
Core Web Vitals - banner.

Kompletny przewodnik po Core Web Vitals — możliwe, że to decydujący czynnik SEO?

1. Core Web Vitals — krótka historia 2. Główne wskaźniki Core Web Vitals  2.1. LCP — Largest Contentful Paint     2.1.1. Jak eksperci poprawiają stronę pod kątem LCP?  2.2. CLS — Cumulative Layout Shift     2.2.1. Jak eksperci poprawiają stronę pod kątem CLS?  2.3. FID — First Input Delay    2.3.1. Jak eksperci poprawiają stronę pod…

Szczegóły
Audyt UX - baner.

Audyt UX i jego korzyści dla biznesu

1. User Experience — czym jest i dlaczego rośnie jego znaczenie? 2. Audyt UX — na czym polega i co sprawdza?3. Co eksperci sprawdzają podczas audytu UX?  3.1. Strona główna  3.2. Nawigacja po serwisie i architektura informacji  3.3. Koszyk  3.4. Formularze kontaktowe  3.5. Zaufanie i wiarygodność  3.6. Układ strony i wizualizacje4. Dlaczego warto przeprowadzić audyt UX?5.…

Szczegóły
Motyw Wordpress - baner.

Jaki motyw WordPress wybrać dla swojej strony? Poradnik

1. Motywy a szablony WordPress — na czym polega różnica? 2. Płatne czy darmowe motywy WordPress — na jakie postawić?3. Wybór motywu — na te aspekty musicie zwrócić uwagę!  3.1. Funkcjonalność motywu  3.2. Aspekty techniczne  3.3. Wygląd4. Gdzie znaleźć motywy WordPress? Popularne miejsca w sieci5. Niekwestionowany król internetu — WordPress Według danych Built With około 30…

Szczegóły
Słowa kluczowe - baner.

Słowa kluczowe w SEO — przewodnik dla początkujących

1. Czym są słowa kluczowe?   1.1. Dlaczego frazy kluczowe są ważne?  1.2. Czym jest trudność słowa kluczowego?2. Rodzaje słów kluczowych  2.1. Ogólne słowa kluczowe  2.2. Frazy długiego ogona (tzw. longtail)  2.3. Frazy regionalne (lokalne)  2.4. Brandowe słowa kluczowe3. Research słów kluczowych  3.1. Narzędzia od Google  3.2. Pozostałe narzędzia  3.3. Sprawdźcie konkurencję!4. Słowo kluczowe — fundament…

Szczegóły