Konwersja - baner.

Konwersja — jej rodzaje i sposoby na zwiększenie współczynnika

1. Konwersja — co to właściwie jest?2. Jakie cele może mieć konwersja? Poznajcie rodzaje i przykłady konwersji  2.1. Konwersje mikro i konwersje makro3. Wskaźnik konwersji — jak się go oblicza?4. Jak zoptymalizować współczynnik konwersji?  4.1. Skuteczna optymalizacja konwersji — o tym należy pamiętać!5. Konwersja — Święty Graal digital marketingu Dla wielu osób, szczególnie prowadzących biznes…

Szczegóły
Pierwsza pozycja w Google - baner.

Pierwsza pozycja w Google — dlaczego nie zawsze „działa”?

1. Pierwsza pozycja w Google a współczynnik klikalności i nowi klienci2. Czy pierwsza pozycja w Google wystarczy, żeby osiągnąć sukces w sieci?3. Pierwsza pozycja, która rzeczywiście pomoże firmie zdobyć klientów  3.1. Widoczność na odpowiednie frazy kluczowe  3.2. Atrakcyjna treść wyniku wyszukiwania  3.3. Dopasowana strona docelowa4. Pierwsza pozycja w wyszukiwarce — szansa, którą musicie wykorzystać! W…

Szczegóły
Call to action - baner.

Call to action — poznaj tajemnice skutecznego wezwania do działania

1. Czym jest call to action?2. Gdzie umieszcza się CTA i jaki ma cel?3. Dlaczego skuteczne CTA jest tak ważne?4. Jak stworzyć skuteczne call to action? 5 podstawowych zasad  4.1. Zaprojektujcie prosty i konkretny przekaz  4.2. Zacznijcie CTA od czasownika w trybie rozkazującym  4.3. Stwórzcie poczucie pilności  4.4. Podkreślcie korzyści  4.5. Sprawcie, aby CTA wyróżniało…

Szczegóły
Content pruning - baner.

Content pruning — czy usuwanie treści ma sens?

1. Na czym polega content pruning?2. Jak przeprowadzić content pruning na swojej stronie? Instrukcja krok po kroku  2.1. Po pierwsze, zbierzcie informacje  2.2. Po drugie, ustalcie, co możecie zrobić  2.3. Po trzecie, zastanówcie się, które działania są najważniejsze  2.4. Po czwarte, obserwujcie efekty3. Content pruning a SEO  3.1. Zapewnienie lepszych wrażeń odwiedzającym stronę  3.2. Optymalne wykorzystanie…

Szczegóły
UX writing - baner.

UX writing — poznaj jego zasady i zastosowanie

1. Czym jest UX writing?2. Zasady UX writingu  2.1. Proste, przydatne i zwięzłe komunikaty to podstawa  2.2. Twórzcie teksty na wzór litery „F”  2.3. Unikajcie żargonu  2.4. Wyraźnie oznaczajcie CTA  2.5. Unikajcie strony biernej  2.6. Bądźcie konsekwentni  2.7. Skracajcie treści3. UX writing a SEO – co je łączy?4. Prosty język to trudna rzecz. Zleć projektowanie…

Szczegóły
Lazy loading - baner.

Lazy loading — skróć czas ładowania i zwiększ zaangażowanie

1. Co to lazy loading?  1.1. Skąd znasz tę technikę?2. Jakie zalety ma leniwe ładowanie?3. Lazy loading a SEO4. Implementacja leniwego ładowania5. Lazy loading a eager loading — na czym polega różnica?6. Leniwie nie zawsze znaczy źle Niezależnie od tego, jaki jest cel witryny, jej długie ładowanie skutecznie odstraszy odwiedzających. Szybkie ładowanie strony i jej…

Szczegóły
Indeksowanie - baner.

Indeksowanie stron w Google — na czym polega i jak je przyspieszyć?

1. Jak Google indeksuje strony internetowe?2. Problemy z indeksowaniem — dlaczego mogą występować?  2.1. Noindex  2.2. Strona jest nowa i musi zapracować na „uwagę” robotów  2.3. Duplikacja  2.4. Strona długo się ładuje3. Jak usprawnić indeksowanie strony?  3.1. Posłużcie się Google Search Console i spróbujcie ręcznej indeksacji  3.2. Naprawcie błędy techniczne na stronie i przyspieszcie ją …

Szczegóły
Performance max - baner.

Na czym polegają kampanie Performance Max w Google? Najważniejsze informacje

1. Kampanie Performance Max — co to takiego?2. Jakie korzyści daje kampania Performance Max?3. Tworzenie kampanii Performance Max krok po kroku  3.1. Ustalanie celu i wybór typu kampanii  3.2. Ustawianie budżetu i stawek  3.3. Uzupełnienie ustawień kampanii  3.4. Dodawanie grupy zasobów  3.5. Dodanie rozszerzenia reklam4. Optymalizacja kampanii Performance Max5. Performance Max — wykorzystajcie moc sztucznej…

Szczegóły
Ile znaków powinien mieć tekst - baner.

Ile znaków powinien mieć mój tekst? Średnie długości pozycjonujących treści

1. Jaka jest idealna długość tekstu? Sprawa dla detektywa2. Rodzaje treści publikowanych w sieci  2.1. Artykuł blogowy    2.1.1. Jak długi powinien być artykuł blogowy?  2.2. Artykuł sponsorowany  2.3. Opis kategorii i produktów  2.4. Posty w social mediach3. Jak sprawdzić, ile znaków ma tekst?4. Długość tekstu a sukces w wyszukiwarce — podsumowanie Niezależnie od tego,…

Szczegóły