Open graph - baner.

Open graph – jak i po co wdrożyć go na swojej stronie?

1. Co to jest open graph i jaka jest jego historia? Najważniejsze informacje2. Podstawowe (obowiązkowe) tagi open graph  2.1. og:title  2.2. og:url  2.3. og:image  2.4. og:type  2.5. og:description3. Dlaczego warto wykorzystywać tagi open graph? Co da Ci ich implementacja?4. Jak dodaje się tagi Open Graph?  4.1. Jak wygląda ustawianie Open Graph na WP przez Yoast?…

Szczegóły
Błędy podczas linkowania - baner.

Błędy podczas linkowania zewnętrznego – sprawdź, czy ich nie popełniasz!

1. Powtórka – czym jest linkowanie zewnętrzne?2. Jak przeprowadza się linkowanie zewnętrzne?3. 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas linkowania  3.1. Ignorowanie intencji użytkowników  3.2. Stawianie ilości nad jakością  3.3. Skupianie się na jednej frazie  3.4. Skupianie się na linkowaniu wyłącznie na stronę główną  3.5. Ocenianie jakości strony wyłącznie na podstawie jednego wskaźnika Link building jest integralną…

Szczegóły
Schema localbusiness - baner.

Schema LocalBusiness – sposób na wyróżnienie lokalnej firmy w sieci

1. Czym jest schema.org i do czego służy?2. Najpopularniejsze kategorie znaczników3. Dane strukturalne LocalBusiness – co można opisać za ich pomocą?4. Jak zastosować LocalBusiness schema?5. Podsumowanie – po co stosować LocalBusiness schema? Stworzyłeś witrynę internetową dla swojej lokalnej firmy? Słusznie, obecnie strona to podstawa. Jednak przy tak dużej konkurencji możesz mieć problem z widocznością witryny…

Szczegóły
SEO-friendly artykuł - baner.

Jak napisać SEO-friendly artykuł? 10 wskazówek

1. Zanim zaczniesz: pamiętaj o researchu słów kluczowych!2. Pisanie artykułów przyjaznych dla wyszukiwarek – 10 tipów  2.1. Daj sobie czas na przemyślenie treści  2.2. Opracuj strukturę artykułu  2.3. Używaj akapitów i nagłówków  2.4. Używaj słów łączących  2.5. Używaj powiązanych słów kluczowych  2.6. Zwróć uwagę na długość treści  2.7. Linkuj do istniejących treści  2.8. Poproś o…

Szczegóły
Błędy SEO - baner.

Najczęstsze błędy SEO – dowiedz się, jak ich uniknąć!

1. Brak researchu słów kluczowych2. Brak optymalizacji treści3. Duplikacja treści (zewnętrzna lub wewnętrzna)4. Niedopasowanie strony do urządzeń mobilnych5. Niepoprawne przekierowania (lub ich brak)6. Brak certyfikatu SSL7. Pomijanie User Experience8. Linkowanie do witryny z wielu stron niskiej jakości9. Ignorowanie błędów indeksacji10. Brak optymalizacji prędkości ładowania strony11. Brak analizy prowadzonych działań12. Jeszcze jedno… miej cierpliwość i nie…

Szczegóły
Lokalne SEO - baner.

Lokalne SEO – wskazówki na start

1. Od początku – na czym polega lokalne SEO?2. Dlaczego SEO lokalne jest ważne?  2.1. Kto powinien zainteresować się lokalnym SEO?3. Lokalne SEO – od czego zacząć?  3.1. Wybór fraz kluczowych  3.2. Optymalizacja pod wybrane frazy strony  3.3. Założenie Profilu Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma)   3.4. Pozyskiwanie linków z lokalnych portali  3.5. Współpraca…

Szczegóły
Klastry tematyczne - baner.

Klastry tematyczne – jakie mają znaczenie dla SEO?

1. Czym jest klaster tematyczny?2. Jak klastry tematyczne pomagają Google?  2.1. Po co tworzy się klastry?3. Jak stworzyć klaster tematyczny?  3.1. Stwórzcie plan i określ kluczowe tematy dla swojej witryny  3.2. Przygotujcie „serce” klastra, czyli pillar page  3.3. Czas na cluster content4. Jak wdrożyć klastry na już istniejącej stronie?5. Metoda klastrów tematycznych – sposób na…

Szczegóły
Blog a strona - baner.

Blog a strona internetowa – jaka jest różnica?

1. Czym jest blog?2. Historia blogów, czyli jak to się zaczęło?3. Różnice między blogami a witrynami4. Różnica między wpisami blogowymi a podstronami 5. Firmowy blog – dlaczego warto go prowadzić?  5.1. Blogowanie pozwala zbudować wizerunek eksperta  5.2. Dzięki wpisom blogowym możecie osiągnąć sukces w wyszukiwarce i zwiększyć ruch  5.3. Za pomocą wpisów blogowych możecie odpowiedzieć na…

Szczegóły
Jak dodać wpis na stronie w WordPressie - baner.

Jak dodać wpis w WordPressie? Prosty poradnik dla początkujących

1. Rodzaje treści na WordPressie2. Kto może publikować wpisy? Role użytkowników na WordPressie3. Jak dodać wpis w WordPressie? Instrukcja krok po kroku  3.1. Domyślny edytor blokowy Gutenberg  3.2. Klasyczny edytor4. Wtyczka, z której warto korzystać – Yoast SEO  4.1. Jak wykorzystać Yoast SEO podczas dodawania nowych wpisów na bloga?5. Samodzielnie dodawajcie wpisy – to proste!…

Szczegóły
Edytory wizualne - baner.

Edytory wizualne na WordPressie — poznaj ich zalety i wady

1. Czym są wtyczki Page Builder, czyli edytory wizualne WordPress?  1.1. Zalety edytorów wizualnych  1.2. Wady edytorów wizualnych2. Najpopularniejsze edytory wizualne do WordPressa i ich funkcjonalności  2.1. Gutenberg  2.2. Elementor  2.3. SiteOrigin Page Builder  2.4. Thrive Architect3. Możecie tworzyć niesamowite strony bez znajomości programowania! Jeszcze do niedawna tworzenie stron www kojarzyło się ze znajomością HTML,…

Szczegóły