Pozycjonowanie - koszty, z którymi powinieneś się liczyć

Pozycjonowanie – Koszt, z którym powinieneś się liczyć

Jeśli zdecydowałeś się na pozycjonowanie to znak, że jesteś na dobrej drodze, żeby poprawić swoją widoczność w internecie – zyski z widoczności Twojego sklepu/bloga/domeny w wyszukiwarce są oczywiste. Jeżeli zaciekawiła CIę oferta “300 zł brutto. Wyniki po pierwszym miesiącu”, to musisz widzieć, że możesz ją wyrzucić do kosza. Nie wszyscy wiedzą jakie koszty wiążą się z pozycjonowaniem i tego dowiesz się w tym artykule.

Szczegóły
Prowadzenie sklepu internetowego

Prowadzenie sklepu internetowego. Jakie pułapki na Ciebie czekają?

Przeczytałeś przed chwilą artykuł: „Jak założyć sklep internetowy z budżetem 100 zł?”. W tym pytaniu zawarta jest ogromna naiwność, ponieważ założenie, a prowadzenie sklepu internetowego, to dwa różne tematy. I musisz mieć na uwadze trochę więcej rzeczy niż to, żeby pamiętać o przedłużaniu domeny. O czym warto pamiętać decydując się na założenie sklepu w sieci?

Szczegóły
Jak pisać teksty SEO

Jak pisać teksty SEO?

1. Co to jest SEO i SEO copywriting?2. Jak wybrać najlepsze słowo kluczowe?3. Jak pisać teksty SEO?      3.1 Jak powinny wyglądać nagłówki SEO?     3.2 Ile słów kluczowych powinno znaleźć się w dobrym tekście SEO 4. Co to jest meta tytuł i meta opis?5. Linkowanie wewnętrzne6. Polecane wtyczki  Masz bloga, forum, stronę internetową?…

Szczegóły
Pozycjonowanie strony w Google

Pozycjonowanie strony w Google. Niech algorytm zostanie Twoim przyjacielem

Pozycjonowanie strony w Google nie może przypominać błądzenia we mgle. Boksowanie się z algorytmem na dłuższą metę się nie opłaca, bo filtracja szybko zakopie Twoją stronę w wynikach, nie mówiąc już o dostaniu bana. Jeśli widzisz reklamę: „Pozycjonowanie strony w Google. 300 złotych i gwarantujemy top10” i choć przez moment się zastanawiasz, czy warto… To wiedz, że stąpasz po cienkim lodzie.

Szczegóły
Pozycja strony w Google

Pozycja strony w Google. Od czego tak naprawdę zależy?

Spokojnie ponad 90% osób w polsce korzysta z wyszukiwarki Google.pl – można śmiało zaryzykować mówiąc, że każdy zna Google. Natomiast nie każdy przedsiębiorca wie jak dotrzeć do większej grupy swoich klientów za pomocą wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Zacznę od podstaw, następnię przejdę do konkretnych przykładów – jak zadbać o wysokie pozycje w Google.pl

Szczegóły
Zlecę pozycjonowanie

Zlecę pozycjonowanie – Kogo wybrać?

Jak wybrać odpowiednią osobę / firmę do pozycjonowania? Do tego tematu warto podejść na chłodno. Wiadomo, że czas jest bardzo ważny, ale wybieranie pierwszej lepszej osoby czy firma, która się do nas zgłosi, może nie przynieść zadowalający efekt, za czym idzie brak wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Przede wszystkim na początku pozbieraj kilka różnych ofert, zgłoś się do różnych agencji SEO oraz freelancerów z prośbą o oferty.

Szczegóły
Optymalizacja-strony pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych jest podstawowym elementem sukcesu dla pozycjonowania SEO i wysokich pozycji. Dla mniej konkurencyjnych fraz, poprawnie wykonana optymalizacja SEO często wystarczy, aby zdobyć wysokie pozycje na liście wyszukiwania. W artykule zapoznasz się zarówno z elementami technicznymi, jak i tymi miękkimi, które możesz wykonać w celu zoptymalizowania strony www oraz co ma na celu takie działanie.

Szczegóły
Jak pozycjonować stronę internetową

Jak pozycjonować stronę internetową

Bardzo dużo osób zadaje sobie to pytanie. Koniecznym zabiegiem, który musi nastąpić przed podjęciem działań pozycjonowania SEO, jest poprawnie wykonany audyt SEO. W końcu to on pozwala na zapoznanie się z krytycznymi błędami na stronie czy też wskazuje kierunek, w jakim powinno się podążać w celu pozycjonowania strony. Ułatwia on znacznie obranie odpowiedniej strategii, co przekłada się na szybszy i bardziej efektowny rezultat

Szczegóły
Pozycjonowanie regionalne jak dziala

Pozycjonowanie regionalne – jak działa i dla kogo jest?

Pozycjonowanie w obrębie wybranego regionu polega na tym, że jeśli osoba w danym mieście wprowadzi frazę związaną z działalnościami lokalnymi jak np. hotel, mechanik czy cukiernia wyświetlone zostaną wyniki w pobliżu lokalizacji, w której użytkownik wyszukiwarki się znajduje. Proces regionalnego pozycjonowania identycznie jak pozycjonowanie SEO opiera się na słowach kluczowych. Natomiast w przypadku pozycjonowania regionalnego, słowa kluczowe wzbogacone są o nazwę miejscowości w której funkcjonuje firma np. „mechanik

Szczegóły