Czy Twoja strona jest bezpieczna? Sprawdź, jak ją skutecznie chronić!
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Najczęstsze zagrożenia dla stron internetowych 1.1. Ataki hakerskie 1.2. Złośliwe oprogramowanie (malware, ransomware, trojany) 1.3. Kradzież danych i...
Blog firmowy a SEO – dlaczego nadal warto inwestować w treści?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut
1. Czym jest blog firmowy i dlaczego warto go prowadzić?2. Krótka historia blogowania 3. Blog kontra strona internetowa – jakie są różnice?4. Jak blog firmowy wspiera SEO? 4.1....
Linki UTM – jak je tworzyć i wykorzystać w analizie ruchu na stronie?
Czas na przeczytanie artykułu ok. 4 minut
1. Czym dokładnie jest UTM?2. Dlaczego warto stosować UTM? 3. Składowe elementy UTM - 5 podstawowych elementów4. Jak to działa w praktyce? Zobacz przykład5. Jak zaimplementować...
Czy można skończyć SEO? Odpowiadamy na jedno z najczęściej zadawanych pytań
Czas na przeczytanie artykułu ok. 4 minut
1. SEO jako proces, a nie projekt 1.1. SEO kontra inne działania marketingowe 1.2. Elementy SEO wymagające regularnej pracy2. Czynniki wpływające na konieczność...
SEO sezonowe w praktyce: Strategie dla branż o dużej zmienności popytu
Czas na przeczytanie artykułu ok. 6 minut
1. Czym jest SEO sezonowe?2. Najważniejsze jest zrozumienie sezonowych wzorców wyszukiwań 2.1. Analiza danych sezonowych 2.2. Tworzenie kalendarza marketingowego 2.3....
Lepsza architektura strony = wyższe pozycje w Google? Wykorzystaj tree testing
Czas na przeczytanie artykułu ok. 4 minut
1. Co to jest tree testing? 1.1. Czym tree testing różni się od Card Sorting (sortowania kart)?2. Architektura strony a SEO: Jak to działa? 3. Jak przeprowadzić tree testing i...