Silosowanie - baner.

Silosowanie — sposób na ustrukturyzowanie Twojej strony

1. Czym jest silosowanie (ang. siloing)?2. Po co stosować silosing? Korzyści, które daje3. Silosowanie fizyczne4. Silosowanie wirtualne5. Jak silosować swoją stronę?6. Silosowanie ważnym elementem pozycjonowania strony Odpowiednie linkowanie wewnętrzne i architektura strony to fundamenty, dzięki którym Wasze witryny będą rankować w wyszukiwarce na większą liczbę pożądanych fraz kluczowych. W samym przewodniku Google po optymalizacji przeczytać…

Szczegóły
SEO mity - baner.

Nie wierzysz w jednorożce? To przestań wierzyć też w tych 10 SEO mitów!

1. SEO umiera/umarło 2. Pozycjonowanie da Ci gwarancję wysokiego miejsca w Google3. W SEO liczy się tylko zdobycie pierwszej pozycji4. Rozliczenie za efekt to jedyna słuszna forma współpracy5. Wartościowe treści same się obronią6. Raz osiągnięte wyniki zostają na zawsze7. Research słów kluczowych przestał mieć znaczenie8. Linkowanie w swoich treściach do innych stron szkodzi witrynie9. Media społecznościowe…

Szczegóły
Core Web Vitals - banner.

Kompletny przewodnik po Core Web Vitals — możliwe, że to decydujący czynnik SEO?

1. Core Web Vitals — krótka historia 2. Główne wskaźniki Core Web Vitals  2.1. LCP — Largest Contentful Paint     2.1.1. Jak eksperci poprawiają stronę pod kątem LCP?  2.2. CLS — Cumulative Layout Shift     2.2.1. Jak eksperci poprawiają stronę pod kątem CLS?  2.3. FID — First Input Delay    2.3.1. Jak eksperci poprawiają stronę pod…

Szczegóły
Audyt UX - baner.

Audyt UX i jego korzyści dla biznesu

1. User Experience — czym jest i dlaczego rośnie jego znaczenie? 2. Audyt UX — na czym polega i co sprawdza?3. Co eksperci sprawdzają podczas audytu UX?  3.1. Strona główna  3.2. Nawigacja po serwisie i architektura informacji  3.3. Koszyk  3.4. Formularze kontaktowe  3.5. Zaufanie i wiarygodność  3.6. Układ strony i wizualizacje4. Dlaczego warto przeprowadzić audyt UX?5.…

Szczegóły
Motyw Wordpress - baner.

Jaki motyw WordPress wybrać dla swojej strony? Poradnik

1. Motywy a szablony WordPress — na czym polega różnica? 2. Płatne czy darmowe motywy WordPress — na jakie postawić?3. Wybór motywu — na te aspekty musicie zwrócić uwagę!  3.1. Funkcjonalność motywu  3.2. Aspekty techniczne  3.3. Wygląd4. Gdzie znaleźć motywy WordPress? Popularne miejsca w sieci5. Niekwestionowany król internetu — WordPress Według danych Built With około 30…

Szczegóły
Słowa kluczowe - baner.

Słowa kluczowe w SEO — przewodnik dla początkujących

1. Czym są słowa kluczowe?   1.1. Dlaczego frazy kluczowe są ważne?  1.2. Czym jest trudność słowa kluczowego?2. Rodzaje słów kluczowych  2.1. Ogólne słowa kluczowe  2.2. Frazy długiego ogona (tzw. longtail)  2.3. Frazy regionalne (lokalne)  2.4. Brandowe słowa kluczowe3. Research słów kluczowych  3.1. Narzędzia od Google  3.2. Pozostałe narzędzia  3.3. Sprawdźcie konkurencję!4. Słowo kluczowe — fundament…

Szczegóły
Black Hat SEO - baner.

Black Hat SEO – 10 technik, których należy unikać

1. White Hat SEO vs Black Hat SEO 2. Najczęściej spotykane techniki Black Hat SEO  2.1.Cloaking  2.2. Ukryte przekierowania 301  2.3. Systemy wymiany linków (SWL)  2.4. Upychanie słów kluczowych, czyli keyword stuffing  2.5. Niskiej jakości treści  2.6. Content generowany automatycznie  2.7. Doorway pages  2.8. Spam w komentarzach  2.9. Publikowanie kradzionych treści  2.10. Zautomatyzowane zapytania do Google3.…

Szczegóły
Marketing B2B - baner.

Marketing B2B – wszystko, co musicie wiedzieć

1. Sektory B2B, B2B, D2C – definicje 2. Marketing B2B – podstawowe założenia3. Marketing B2B a B2C – różnice  3.1. Rynek  3.2. Proces zakupu i sprzedaży  3.3. Motywacja stojąca za zakupem 4. Planowanie kampanii — najskuteczniejsze kanały dotarcia do klienta biznesowego  4.1. B2B e-mail marketing  4.2. B2B content marketing  4.3. B2B social media marketing5. Marketing B2B -…

Szczegóły
Opis produktu - baner.

Jak napisać skuteczny opis produktu w 5 krokach?

1. Czym jest opis produktu w sklepie internetowym?2. Opisy produktów a SEO — znaczenie3. Jak przygotować opis produktu? 5 kroków  3.1. Mówcie językiem korzyści  3.2. Piszcie wyczerpujące treści  3.3. Podajcie czytelnikowi dokładną specyfikację produktu  3.4. Zaangażujcie zmysły  3.5. Mądrze wykorzystajcie siłę fraz kluczowych4. O tym pamiętajcie, tworząc opis produktu Zakupy online stają się „domyślnym” trybem…

Szczegóły
Chatboty - baner.

Chatboty — przyjazna i pomocna technologia

1. Czym są chatboty?2. Co o chatbotach sądzą klienci? Najważniejsze statystyki3. Korzyści i wykorzystanie chatbotów dla firm  3.1. Dlaczego warto wykorzystać chatbota w firmie?4. Jak chatboty mogą być wykorzystywane w marketingu?  4.1. Angażowanie klientów  4.2. Budowanie rozpoznawalnego wizerunku marki5. Chatbot — wygoda dla klienta, oszczędność dla firmy Stale pojawiające się nowe technologie zmieniają naszą codzienność.…

Szczegóły