Przekierowanie tymczasowe 302 - baner.

Przekierowanie tymczasowe 302 – kiedy się je stosuje i czym różni się od przekierowania stałego?

1. Kiedy i po co stosuje się przekierowania w witrynie?2. Przekierowanie 301 a 302 – poznaj różnicę3. Przekierowanie 302 – co to jest?  3.1. Kiedy zazwyczaj stosuje się przekierowanie 302?4. Jak ustawić przekierowanie 302?5. Jak sprawdzić, czy przekierowanie zostało poprawnie wdrożone? Przekierowania to ważny element każdej strony internetowej, który może mieć kluczowe znaczenie dla użytkowników…

Szczegóły
Jak napisać artykuł w formie listy.

Jak napisać artykuł w formie listy? Wskazówki i przykłady

1. Czym dokładnie jest listicle?  1.1. Przykłady listykułów2. Artykuły w postaci listy – dlaczego listykuły są tak popularne?3. Jak napisać listykuł, który przyciągnie uwagę odbiorców?  3.1. Wybierz odpowiedni temat  3.2. Zadbaj o odpowiedni nagłówek  3.3. Stwórz zarys swojej listy  3.4. Nie ograniczaj się do konkretnej liczby pozycji na liście  3.5. Zadbaj o przejrzystość i wartość…

Szczegóły
Formularz kontaktowy - baner.

Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy? Praktyczne wskazówki

1. Dlaczego formularz kontaktowy jest ważny na stronie?2. O czym pamiętać projektując formularz kontaktowy? 5 ważnych kwestii  2.1. Odpowiednie miejsce na stronie  2.2. Dopasowane call to action  2.3. Optymalna liczba pól do wypełnienia  2.4. Jasny przekaz  2.5. Bezpieczeństwo danych3. Jak dodać formularz kontaktowy na stronie WordPress?   3.1. Contact Form 7  3.2. weForms  3.3. WPForms4. Jak…

Szczegóły
Open graph - baner.

Open graph – jak i po co wdrożyć go na swojej stronie?

1. Co to jest open graph i jaka jest jego historia? Najważniejsze informacje2. Podstawowe (obowiązkowe) tagi open graph  2.1. og:title  2.2. og:url  2.3. og:image  2.4. og:type  2.5. og:description3. Dlaczego warto wykorzystywać tagi open graph? Co da Ci ich implementacja?4. Jak dodaje się tagi Open Graph?  4.1. Jak wygląda ustawianie Open Graph na WP przez Yoast?…

Szczegóły
Błędy podczas linkowania - baner.

Błędy podczas linkowania zewnętrznego – sprawdź, czy ich nie popełniasz!

1. Powtórka – czym jest linkowanie zewnętrzne?2. Jak przeprowadza się linkowanie zewnętrzne?3. 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas linkowania  3.1. Ignorowanie intencji użytkowników  3.2. Stawianie ilości nad jakością  3.3. Skupianie się na jednej frazie  3.4. Skupianie się na linkowaniu wyłącznie na stronę główną  3.5. Ocenianie jakości strony wyłącznie na podstawie jednego wskaźnika Link building jest integralną…

Szczegóły
Schema localbusiness - baner.

Schema LocalBusiness – sposób na wyróżnienie lokalnej firmy w sieci

1. Czym jest schema.org i do czego służy?2. Najpopularniejsze kategorie znaczników3. Dane strukturalne LocalBusiness – co można opisać za ich pomocą?4. Jak zastosować LocalBusiness schema?5. Podsumowanie – po co stosować LocalBusiness schema? Stworzyłeś witrynę internetową dla swojej lokalnej firmy? Słusznie, obecnie strona to podstawa. Jednak przy tak dużej konkurencji możesz mieć problem z widocznością witryny…

Szczegóły