Lejek sprzedażowy - baner.

Lejek sprzedażowy, czyli przemyślane i efektywne działania

1. Czym jest lejek sprzedażowy? Poznajcie ważną definicję2. Lejek sprzedażowy – 5 rzeczy, które pozwala osiągnąć3. Poznajcie kolejne etapy lejka – proces sprzedaży w zbliżeniu   3.1. Przykucie uwagi i budowanie świadomości marki   3.2. Wzbudzenie zainteresowania i właściwe pozyskiwanie leadów   3.3. Selekcja leadów     3.4. Sprzedaż 4. Lejek sprzedażowy w B2B a B2C – czym się różnią…

Szczegóły
Lead generation - baner.

Lead generation w praktyce. 5 sposóbów na to, jak generować leady

1. Lead, lead generation, lead scoring – co oznaczają te pojęcia?    1.1. Lead i lead generation        1.1.1. Podział leadów – zimne, ciepłe i gorące    1.2. Lead scoring2. Lejek sprzedażowy – proces, przez który firma musi przeprowadzić swoje leady3. Jak skutecznie generować leady? 5 skutecznych sposobów   3.1. Content marketing   3.2. SEO …

Szczegóły
Cornerstone content baner.

Cornerstone content – kamień węgielny serwisu

1. Co oznacza cornerstone content?2. Sztuka budowania treści3. Jakie powinny być treści cornerstone? Wskazówki   3.1. Zacznijcie od tego, co już macie!   3.2. Uzupełnijcie stronę o nowe, odpicowane treści!4. Cornerstone content – strona na solidnej podstawie Żadna strona internetowa nie będzie wysoko w wynikach wyszukiwania, jeżeli jej treść prezentować będzie niską jakość i nie będzie mieć…

Szczegóły
Targetowanie - baner.

Targetowanie – klucz do skutecznej kampanii

1. Czym jest targetowanie?2. Targetowanie – o czym należy pamiętać?3. Rodzaje targetowania   3.1. Targetowanie behawioralne   3.2. Targetowanie kontekstowe   3.3. Targetowanie demograficzne i geograficzne4. Hipertargetowanie – celność do kwadratu?5. Reklama szyta na miarę – podsumowanie To oczywiste, że nawet najstaranniej przygotowana kampania reklamowa, nie przyniesie oczekiwanych skutków, jeżeli dotrze się z nią do niewłaściwych odbiorców, czyli…

Szczegóły
Open rate - baner

Open rate – co to za wskaźnik i jak go poprawić?

1. Open rate – kluczowe informacje2. Czynniki wpływające na open rate – od czego zależy, czy Wasz mail zostanie otwarty?   2.1. Dostarczalność maili   2.2. Atrakcyjność nagłówków3. Sposoby na zwiększenie wskaźnika open rate   3.1. Dopieśćcie temat maila   3.2. Dodajcie preheader   3.3. Poznajcie swoich odbiorców   3.4. Nie zapominajcie o użytkownikach urządzeń mobilnych4. Wysoki wskaźnik otwarć i sukces…

Szczegóły
Wirtualny spacer - baner.

Wirtualny spacer w Google – czy wpływa na SEO?

1. Czym jest wirtualny spacer?2. Kto wykorzystuje wirtualne spacery? Kto powinien się nimi zainteresować?3. Tworzenie i dodawanie wirtualnego spaceru do wizytówki Google4. Wirtualny spacer a SEO – to warto wiedzieć! Jakiego porównania można używać w kontekście swojej strony internetowej? Warto myśleć o niej na przykład jak o gablocie – prezentuje się w niej wszystko to,…

Szczegóły
Topical authority baner.

Czym jest topical authority i jak je uzyskać?

1. Topical authority – trend czy konieczność?2. Jak pisać treści, które uzyskają wysokie topical authority?   2.1. Niech tekst będzie źródłem wartościowej wiedzy   2.2. Nie zaniedbujcie SEO   2.3. Linkowanie wewnętrzne i linkowanie z innych stron   2.4. Poprawność merytoryczna i językowa   2.5. Zwróćcie uwagę na semantyczne słowa kluczowe3. Topical authority a SEO Na pozycjonowanie składa się wiele…

Szczegóły
Depozycjonowanie - baner.

Czym jest depozycjonowanie i kiedy możemy mieć z nim do czynienia?

1. Depozycjonowanie – na czym polega?2. Depozycjonowanie – działania nieuczciwej konkurencji3. Jak się depozycjonuje? Metody on-site4. Depozycjonowanie stron internetowych metodami off-site   4.1. Linkbuilding w spamowych źródłach i kreowanie toksycznych backlinków   4.2. Publikowanie fałszywych, negatywnych opinii o stronie   4.3. Wysyłanie fałszywych próśb do web masterów o usunięcie wysokiej jakości backlinków5. Jak sprawdzić, czy jesteście ofiarami negative…

Szczegóły
Remarketing a SEO - baner.

Remarketing – jak działa i co go łączy z SEO?

1. Czym jest remarketing?2. Rodzaje remarketingu   2.1. Remarketing standardowy   2.2. Remarketing dynamiczny   2.3. Remarketing wideo   2.4. RLSA3. Jakie korzyści niesie remarketing?4. Jak remarketing łączy się z SEO?5. Remarketing i SEO – elementy skutecznej strategii digital marketingowej To oczywiste – im większa częstotliwość kontaktu z komunikatem reklamowym, tym większe prawdopodobieństwo sprzedaży. Sami na pewno nieraz mieliście…

Szczegóły