Content pruning - baner.

Content pruning — czy usuwanie treści ma sens?

1. Na czym polega content pruning?2. Jak przeprowadzić content pruning na swojej stronie? Instrukcja krok po kroku  2.1. Po pierwsze, zbierzcie informacje  2.2. Po drugie, ustalcie, co możecie zrobić  2.3. Po trzecie, zastanówcie się, które działania są najważniejsze  2.4. Po czwarte, obserwujcie efekty3. Content pruning a SEO  3.1. Zapewnienie lepszych wrażeń odwiedzającym stronę  3.2. Optymalne wykorzystanie…

Szczegóły
UX writing - baner.

UX writing — poznaj jego zasady i zastosowanie

1. Czym jest UX writing?2. Zasady UX writingu  2.1. Proste, przydatne i zwięzłe komunikaty to podstawa  2.2. Twórzcie teksty na wzór litery „F”  2.3. Unikajcie żargonu  2.4. Wyraźnie oznaczajcie CTA  2.5. Unikajcie strony biernej  2.6. Bądźcie konsekwentni  2.7. Skracajcie treści3. UX writing a SEO – co je łączy?4. Prosty język to trudna rzecz. Zleć projektowanie…

Szczegóły
Lazy loading - baner.

Lazy loading — skróć czas ładowania i zwiększ zaangażowanie

1. Co to lazy loading?  1.1. Skąd znasz tę technikę?2. Jakie zalety ma leniwe ładowanie?3. Lazy loading a SEO4. Implementacja leniwego ładowania5. Lazy loading a eager loading — na czym polega różnica?6. Leniwie nie zawsze znaczy źle Niezależnie od tego, jaki jest cel witryny, jej długie ładowanie skutecznie odstraszy odwiedzających. Szybkie ładowanie strony i jej…

Szczegóły
Indeksowanie - baner.

Indeksowanie stron w Google — na czym polega i jak je przyspieszyć?

1. Jak Google indeksuje strony internetowe?2. Problemy z indeksowaniem — dlaczego mogą występować?  2.1. Noindex  2.2. Strona jest nowa i musi zapracować na „uwagę” robotów  2.3. Duplikacja  2.4. Strona długo się ładuje3. Jak usprawnić indeksowanie strony?  3.1. Posłużcie się Google Search Console i spróbujcie ręcznej indeksacji  3.2. Naprawcie błędy techniczne na stronie i przyspieszcie ją …

Szczegóły
Performance max - baner.

Na czym polegają kampanie Performance Max w Google? Najważniejsze informacje

1. Kampanie Performance Max — co to takiego?2. Jakie korzyści daje kampania Performance Max?3. Tworzenie kampanii Performance Max krok po kroku  3.1. Ustalanie celu i wybór typu kampanii  3.2. Ustawianie budżetu i stawek  3.3. Uzupełnienie ustawień kampanii  3.4. Dodawanie grupy zasobów  3.5. Dodanie rozszerzenia reklam4. Optymalizacja kampanii Performance Max5. Performance Max — wykorzystajcie moc sztucznej…

Szczegóły
Ile znaków powinien mieć tekst - baner.

Ile znaków powinien mieć mój tekst? Średnie długości pozycjonujących treści

1. Jaka jest idealna długość tekstu? Sprawa dla detektywa2. Rodzaje treści publikowanych w sieci  2.1. Artykuł blogowy    2.1.1. Jak długi powinien być artykuł blogowy?  2.2. Artykuł sponsorowany  2.3. Opis kategorii i produktów  2.4. Posty w social mediach3. Jak sprawdzić, ile znaków ma tekst?4. Długość tekstu a sukces w wyszukiwarce — podsumowanie Niezależnie od tego,…

Szczegóły
Podobne pytania w Google - baner.

Podobne pytania w Google — jak trafić do People Also Ask i czy warto?

1. Podobne pytania — czy funkcja jest już dostępna w Polsce?2. Jak wygląda box z podobnymi pytaniami?3. Podobne pytania a pozycja zero — jaki łączy je związek?4. Czy warto znaleźć się w sekcji z podobnymi pytaniami?5. Optymalizacja strony pod kątem podobnych pytań  5.1. Stosujcie NLP (przetwarzanie języka naturalnego)  5.2. Używajcie danych strukturalnych  5.3. Odpowiadajcie w…

Szczegóły
Evergreen content - baner.

Czym jest evergreen content i jakie ma znaczenie dla SEO?

1. Co to evergreen content? Definicja  1.1. Evergreen’owe tematy i formaty — przykłady  1.2. Jakie treści nie są wiecznie zielone?2. Dlaczego evergreen content jest ważny z punktu widzenia SEO?3. Jak napisać artykuł, który nie zestarzeje się mimo upływu czasu? 5 tipów  3.1. Przeprowadźcie research tematów i wybierzcie odpowiednie frazy  3.2. Nie zapominajcie o odpowiedniej optymalizacji…

Szczegóły
Performance marketing - baner.

Performance marketing — to musisz wiedzieć, zanim zaczniesz

Czas na przeczytanie artykułu ok. 5 minut1. Czym jest performance marketing i w czym tkwi jego przewaga?  2. Najpowszechniejsze cele performance marketingu3. Zalety performance marketingu  3.1. Mierzalność i transparentność  3.2. Maksymalizacja zysków  3.3. Elastyczność  3.4. Możliwość dywersyfikacji4. Jak mierzyć skuteczność performance marketingu?  4.1. CPC — cost per click  4.2. CPM — cost per mille  4.3.…

Szczegóły