Tutoriale - baner.

Tutoriale — poznajcie moc wideo samouczków!

1. Z czym to się je, czyli czym właściwie są tutoriale?  1.1. Dlaczego tutoriale angażują odbiorców?  1.2. Podział tutoriali2. Tutoriale z marketingowego punktu widzenia  2.1. Co musi się znaleźć w oficjalnym tutorialu?     2.1.1. Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące produktu     2.1.2. CTA  2.2. Jak tutoriale mogą wspierać działania SEO?3. Tych błędów musicie…

Szczegóły
Jak sprzedać szkolenie - baner.

Jak sprzedać kurs? Kompletny przewodnik SEO dla twórców

1. Dla niewtajemniczonych — czym jest SEO i jak działa?2. Dlaczego SEO jest potęgą, z której powinni skorzystać twórcy kursów online?  2.1. Jak sprzedać kurs? Porównanie SEO z innymi metodami promocji w sieci3. Jak sprzedać kurs? SEO dla szkoleń krok po kroku  3.1. Podstawa, czyli research słów kluczowych  3.2. Tworzenie contentu  3.3. Naturalne, wzmacniające linkowanie4.…

Szczegóły
Aktualizacja treści - baner.

Aktualizacja treści – sposób na lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania

1. Na czym polega aktualizacja treści i jak można ją przeprowadzić?2. Aktualizacja a pozycja w Google3. 2 narzędzia, z których warto skorzystać w trakcie aktualizacji  3.1. Google Analytics  3.2. Screaming Frog4. Jakie treści na blogu należy poddać aktualizacji?5. Jak aktualizować treści – 5 tipów  5.1. Podczas aktualizacji nie zmieniajcie adresów URL, kategorii i tagów  5.2.…

Szczegóły
Ruch na stronie spada - baner.

Ruch na stronie spada? Możliwe przyczyny i rozwiązania problemu

1. Jak sprawdzić ruch na swojej witrynie?2. Najczęstsze przyczyny spadku ruchu  2.1. Spadek pozycji na ważne frazy  2.2. Kara od Google  2.3. Zmiana URL-a bez przekierowania  2.4. Aktualizacja algorytmu  2.5. Zmiany w trendach wyszukiwania, których nie uwzględniliście  2.6. Niskiej jakości treści na stronie  2.7. Niedostosowanie witryny do wymagań urządzeń mobilnych3. Bez ruchu ani rusz? Podsumowanie…

Szczegóły
Yoast SEO - baner.

Yoast SEO – wszystko, co musicie wiedzieć o tej wtyczce

1. Po co Wam Yoast SEO?2. Wtyczka Yoast SEO – pierwsze kroki  2.1. Instalacja  2.2. Konfiguracja3. Co dalej? Dodaj mapę witryny do Google Search Console  3.1. Jak wygenerować mapę witryny w WordPress?  3.2. Dodawanie mapy do Search Console4. Zoptymalizujcie stronę główną i podstrony5. Yoast SEO – optymalizacyjny filar Waszej strony Bezpłatna wtyczka Yoast SEO jest…

Szczegóły
Błąd 404 - baner.

Jak błąd 404 wpływa na SEO? Dlaczego musisz szybko go wykryć i naprawić?

1. Co oznacza błąd 404?2. Dlaczego powinniście działać – błąd 404 a SEO3. Jak sprawdzić, czy moja witryna ma błędy 404?  3.1. Wasz przyjaciel, czyli Google Search Console  3.2. Screaming Frog4. Błąd 404? Nie panikujcie! Dowiedzcie się, jak go naprawić5. Jak zrobić przekierowanie 301?6. Error 404 nie tak straszny jak się wydaje Na pewno nie…

Szczegóły
SXO - baner.

SXO – idealne połączenie, które zwiększy widoczność strony

1. Rozszyfrowujemy skrót SXO2. Audyt SXO – co powinien zawierać?3. Po co mi SXO? Korzyści, jakie przynosi kompleksowe podejście4. SXO – plan działań5. Search Experience Optimization – odbiorca na pierwszym miejscu SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, cały czas ewoluuje. Nic dziwnego. To, co działało jeszcze kilka lat temu, niekoniecznie sprawdza się teraz. Aby odnieść…

Szczegóły
Lejek sprzedażowy - baner.

Lejek sprzedażowy, czyli przemyślane i efektywne działania

1. Czym jest lejek sprzedażowy? Poznajcie ważną definicję2. Lejek sprzedażowy – 5 rzeczy, które pozwala osiągnąć3. Poznajcie kolejne etapy lejka – proces sprzedaży w zbliżeniu   3.1. Przykucie uwagi i budowanie świadomości marki   3.2. Wzbudzenie zainteresowania i właściwe pozyskiwanie leadów   3.3. Selekcja leadów     3.4. Sprzedaż 4. Lejek sprzedażowy w B2B a B2C – czym się różnią…

Szczegóły
Lead generation - baner.

Lead generation w praktyce. 5 sposóbów na to, jak generować leady

1. Lead, lead generation, lead scoring – co oznaczają te pojęcia?    1.1. Lead i lead generation        1.1.1. Podział leadów – zimne, ciepłe i gorące    1.2. Lead scoring2. Lejek sprzedażowy – proces, przez który firma musi przeprowadzić swoje leady3. Jak skutecznie generować leady? 5 skutecznych sposobów   3.1. Content marketing   3.2. SEO …

Szczegóły